عباس عراقچی: هرگونه حمله با پاسخ محکم‌تر روبه‌رو می‌شود

کدخبر: ۶۷۷۸۰۴
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه ایران گفت: امروز دستان مقاومت اسلامی در همه عرصه‌ها از جمله نرم افزار و سخت‌افزار پرتوان است.
عباس عراقچی: هرگونه حمله با پاسخ محکم‌تر روبه‌رو می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید عباس عراقچی در همایش «طوفان الاقصی: آغاز نصرالله» گفت: امروز مسئله فلسطین به مسئله اول دنیا تبدیل شده است.

وی گفت : امروز دستان مقاومت اسلامی در همه عرصه‌ها از جمله نرم افزار و سخت‌افزار  پرتوان است.

جریان مقاومت قائم به شخص نبوده و نیست

عراقچی همچنین  تصریح کرد: جریان مقاومت قائم به شخص نبوده و نیست.

با تمام قوا پشت مقاومت خواهیم ایستاد

وزیر خارجه به سفر اواخر هفته گذشته خود به بیروت اشاره کرد و گفت: پیام  این سفر واضح بود. پیام آن این بود که با تمام قوا پشت مقاومت خواهیم ایستاد.

عراقچی گفت: به رژیم صهیونیستی می‌گوییم که اراده ایران را آزمایش نکنند  و هرحمله‌ای که به ایران صورت بگیرد، پاسخ ما پرقدرت‌تر از گذشته خواهد بود.

هر حرکتی را  با دقت رصد و بررسی می‌کنیم 

وی تاکید کرد: ما هر حرکتی را  با دقت رصد و  بررسی می‌کنیم  و در انجام پاسخ نه تعجیل می‌کنیم و نه تعلل.

هر گونه حمله با پاسخ محکم‌تر روبه‌رو می‌شود

عراقچی در این همایش تاکید کرد: هر گونه حمله‌ای از سوی رژیم صهیونسیتی به تاسیسات زیر بنایی ایران با پاسخ محکم‌تر روبه‌رو می‌شود.

وی در این زمینه تاکید کرد: آنها قدرت موشک‌های ما را به عینه مشاهده کرده‌اند .

عراقچی همچنین در این نشست با تاکید بر  عهد و پیمان دولت چهاردهم در دفاع از اصول و آرمان‌های فلسطین و جریان مقاومت گفت: انجام  «عملیات وعده صادق ۲ و ۱ » از سوی نیروهای مسلح عزم و اراده ایران را نشان داد که هرگونه اقدام تجاوزکارانه با پاسخ ایران مواجه خواهد شد.

همزمان با سالگرد عملیات طوفان الاقصی همایش «طوفان الاقصی: آغاز نصرالله » صبح روز سه‌شنبه با حضور وزیر  امور خارجه در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌الملل وزارت خارجه برگزار شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید