علی مطهری تایید صلاحیت شد

کدخبر: ۶۲۰۳۵۳
اقتصادنیوز: صلاحیت نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در انتخابات تایید شد.
 علی مطهری تایید صلاحیت شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی مطهری اعلام کرد که صلاحیت وی برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم تایید شده است.وی پیش از این در مجالس هشتم ، نهم و دهم نماینده مجلس بوده است.

خبر مرتبط
علی مطهری: اگر دولت می توانست در چندماه اخیر گرانی ها را کنترل کند، مشارکت در انتخابات بالا می رفت

اقتصادنیوز: علی مطهری علت نامزدی‌اش در دوره فعلی انتخابات را «اصرار افراد دیگر و برخی بزرگان عنوان کرد».

با توجه به پایان فرایند ۵۰ روزه بررسی صلاحیت داوطلبان «انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» در هیات نظارت مرکزی، نتایج بررسی های مزبور، از سوی شورای نگهبان در ۱۴ دی به ستاد انتخابات کشور اعلام شد.

خبر مرتبط
تحلیل علی مطهری از نقش دیپلماتیک ایران در جنگ غزه/ ایران هوشمندانه عمل کرد

اقتصادنیوز: علی مطهری در یادداشتی به این سوال پاسخ داد که آیا عملیات طوفان الاقصی قابل توجیه است؟

ستاد انتخابات کشور به محض دریافت اطلاعات، در بامداد روز جمعه ۱۵ دی، ضمن اطلاع رسانی به داوطلبان از طریق پیامک، نتایج را به فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه ارسال کرده است.

برابر قانون فرایند ابلاغ نتایج به داوطلبان از سوی فرمانداران، با ذکر مستند قانونی، طی بازه زمانی ۱۵ و ۱۶ دی ماه انجام خواهد شد.
اسلامی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیات مرکزی نظارت تایید یا احراز نشده است، می توانند اعتراض خود را از طریق مراجعه به سامانه اعلامی شورای نگهبان، در بازه زمانی ۱۷ تا۱۹ دی  (به مدت سه روز) ثبت کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه امسال برگزار می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید