واکنش سخنگوی دولت به جنایت تروریستی سیستان‌وبلوچستان

کدخبر: ۶۷۶۳۱۴
اقتصادنیوز: «فاطمه مهاجرانی» در پی شهادت جمعی از هموطنان کشورمان در بخش بنت نیکشهر استان سیستان و بلوچستان، با صدور پیامی تاکید کرد: دشمنان تروریست و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و تعدادی از مردم عزیز و سربازان خدوم این مملکت را به شهادت رساندند.
واکنش سخنگوی دولت به جنایت تروریستی سیستان‌وبلوچستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سخنگوی دولت ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه با قاطعیت و جدیت، عاملان این جنایت را به دست عدالت خواهند سپرد.

«فاطمه مهاجرانی» در پی شهادت جمعی از هموطنان کشورمان در بخش بنت نیکشهر استان سیستان و بلوچستان، با صدور پیامی تاکید کرد: دشمنان تروریست و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و تعدادی از مردم عزیز و سربازان خدوم این مملکت را به شهادت رساندند.

سخنگوی دولت در ادامه این پیام آورده است: ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های آنان به سوگ عزیزانشان نشستند.

مهاجرانی ضمن اعلام تسلیت به مردم ایران و خانواده این عزیزان، تاکید کرد: دولت چهاردهم در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل و همراه است و بی‌شک، خون این عزیزان پایمال نخواهدشد و دستگاه‌های مربوطه با قاطعیت و جدیت، عاملان این جنایت را به دست عدالت خواهند سپرد.

 حمله تروریستی در بخش بنت نیکشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان، صبح امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۳ و بر اثر تیراندازی از سوی سرنشینان یک خودروی پژو به‌ سمت افرادی که در جشن عاطفه‌ها در مدرسه محسنی شیخان بنت شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان شرکت کرده بودند، رخ داد.

در این حادثه تروریستی چهار تن از هموطنان کشورمان به شهادت رسیدند؛ پرویز کدخدایی فرمانده بسیج بخش بنت شهرستان نیکشهر، یوسف شیرانی کارمند آموزش و پرورش و رئیس شورای اسلامی شهر بنت، سیدجواد ساداتی سرباز وظیفه و مجیب بلوچی شهروند نیکشهری شهدای این حمله تروریستی هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید