فاز 3 استخراج نات کوین شروع شد!

کدخبر: ۶۵۰۶۷۳
نات کوین (Not coin) یک ایردراپ جدید بود که در پیام رسان تلگرام راه اندازی شد.
فاز 3 استخراج نات کوین شروع شد!

 رپرتاژ آگهیبازی نات کوین به‌ عنوان یک بازی برای کسب درآمد ظاهر شد که برای بازیکنان فرصتی فراهم کرد تا ارز دیجیتال NOT را استخراج کنند. استخراج نات کوین از طریق ضربه زدن بر روی سکه در رابط کاربری ربات امکان پذیر بود. همچنین کاربران ایرانی از طریق فروش نات کوین در اوکی اکسچنج، توانستند درآمدها خوبی را کسب کنند.

این بازی که برگرفته از تلاش‌های جامعه Open Builders بود و توسط شبکه TON پشتیبانی میشد محبوبیت یک شبه خود را مدیون طراحی ساده و ادغام در تلگرام است. این بازی برای اولین بار در نوامبر 2023 به عنوان یک نسخه بتای بسته در تلگرام و بدون هدف خاصی  به عنوان میم کوین (Memecoin) معرفی شد. اما در عرض چند هفته به سرعت توجه بیش از 650000 کاربر را به خود جلب کرد. 

راه اندازی رسمی آن در 1 ژانویه 2024، با حمایت اکوسیستم تون (TON)، تنها در هفته اول شاهد هجوم خیره کننده بیش از 5 میلیون بازیکن بود.

بازیکنان با کلیک‌ های ساده، می توانستند نات کوین استخراج کنند و هر ضربه ای یک توکن NOT تولید میکرد. این بازی با محدودیت‌های انرژی و آیتم‌های Boost ویژگی های خود را بهبود بخشیده و بازیکنان را تشویق می‌کند تا با معرفی دوستان خود، فضای رقابتی ایجاد کنند.

توکن NOT چیست؟

توکن NOT رمزارزی است که از طریق بازی محبوب Not coin که در اپلیکیشن تلگرام کار می کرد، عرضه شد. ارز دیجیتال not به عنوان توکن بومی نات کوین شناخته شده و بر روی بلاکچین تون (TON) قرار دارد. بازیکنان نات کوین این فرصت را داشتند تا از طریق بازی ، توکن NOT استخراج کنند و دستاوردهای درون بازی را به یک ارز دیجیتال قابل معامله تبدیل کنند.

photo_2024-06-01_14-54-50

نات کوین توکنومیک (ارزیابی قیمت واقعی)

توکن NOT، از اکوسیستم نات کوین (Not coin)، با یک مدل توکنومیک جامع ساخته شده است که منعکس کننده یک رویکرد متعادل بین توزیع گسترده کاربران و ذخایر اختصاصی جهت توسعه آینده است. مجموع عرضه توکن های NOT تقریباً 102.72 میلیارد می باشد.

 از این میزان، 78 درصد قابل توجهی که حدود 80.22 میلیارد توکن است، برای توزیع بین کاربران به صورت ایردراپ نات کوین در زمان راه اندازی در نظر گرفته شده است. 

این توزیع گسترده برای تشویق مشارکت و پاداش دادن به جامعه ای طراحی شده است که از رشد نات کوین حمایت کرده اند. علاوه بر این، 22 درصد که به معنای حدود 22.50 میلیارد توکن است، برای توسعه استراتژیک اکوسیستم Not coin، تضمین پایداری و پرورش نوآوری‌هایی که پیشنهادات این پلتفرم را بهبود می‌بخشد، اختصاص می‌یابد.

توکن NOT، عضوی جدایی‌ناپذیر از اکوسیستم Notcoin، با اتکا به مدل اقتصادی جامعی طراحی شده است که نشان‌ دهنده تعادلی هوشمندانه در توزیع گسترده بین کاربران و ذخیره‌سازی منابع برای توسعه‌های آینده است. 

در مجموع، 102.72 میلیارد توکن NOT وجود دارد که 78 درصد آن، معادل 80.22 میلیارد توکن، در زمان راه‌اندازی به کاربران تعلق گرفت. این توزیع گسترده با هدف تشویق مشارکت و قدردانی از جامعه‌ای انجام می‌شود که از رشد نات کوین حمایت میکرد.

 22 درصد باقی‌مانده، یعنی حدود 22.50 میلیارد توکن، برای توسعه استراتژیک اکوسیستم Not coin در نظر گرفته شده است.

نکات کلیدی ایردراپ نات کوین

عرضه کلی: 102.72 میلیارد توکن NOT

توزیع بین کاربران: 78% (80.22 میلیارد توکن)

توسعه اکوسیستم: 22% (22.50 میلیارد توکن)

اهداف توزیع: تشویق مشارکت، پاداش به جامعه، توسعه پایدار، نوآوری

مزایای توزیع گسترده نات کوین

ایجاد جامعه‌ای قدرتمند: تشویق کاربران به مشارکت فعال در اکوسیستم Not coin

مالکیت گسترده: توزیع قدرت تصمیم‌گیری در بین ذینفعان مختلف

ایجاد انگیزه‌های بلندمدت: تشویق کاربران به نگهداری توکن‌های NOT خود

انتظار می‌رود که فاز جدید پروژه نات کوین، نقطه‌ای مهم در هدف پروژه باشد و زمینه را برای رشد و گسترش بیشتر فراهم کند.

Notcoin، یک بازی Tap to earn است که از آغاز مرحله سوم استخراج نات کوین خبر داده است. با جامعه ای بالغ بر 6 میلیون عضو در تلگرام، محبوبیت و افزایش سرمایه گذاری، پذیرش این ارز رو به افزایش است.

بر اساس این اطلاعیه که از طریق پستی در رسانه اجتماعی X منتشر شد، اکوسیستم نات کوین خبر از  توسعه پروژه در چند سال آینده داد. همانطور که توسط تیم اعلام شد،  انتظار می‌رود که فاز  جدید نقطه‌ای مهم در هدف پروژه باشد و زمینه را برای رشد و گسترش بیشتر فراهم کند.

جمع بندی

نات کوین (Not coin) یک بازی برای کسب درآمد (Tap to earn) بوده که در تلگرام راه‌اندازی شده است.

کاربران با ورود به ربات نات کوین، از طریق ضربه زدن بر روی سکه، می توانستند ارز دیجیتال NOT را استخراج کنند.

توکن NOT رمز ارز بومی نات کوین است و بر روی بلاک چین TON قرار دارد.

اکوسیستم نات کوین در حال توسعه پروژه در چند سال آینده بوده و در تلاش برای شروع فاز سوم ایردراپ نات کوین خود می باشد.

انتظار می‌رود فاز جدید نقطه‌ای مهم در هدف پروژه باشد و زمینه را برای رشد و گسترش بیشتر فراهم کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی