متقاضیان گاز مایع در سامانه ثبت نام کنند

کدخبر: ۶۲۲۰۶۵
اقتصادنیوز: سرپرست مدیریت بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به گفته وی فعلا نرخ اول برای هر کپسول ۱۱ کیلویی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان است.
متقاضیان گاز مایع در سامانه ثبت نام کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایسنا، سرپرست مدیریت بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آخرین تصمیمات اخذ شده در حوزه فروش از طریق سامانه سدف، اظهار کرد: متقاضیان باید حتما در سامانه سدف ثبت نام کنند و همچنان گاز مایع در اختیار این افراد قرار می‌گیرد ولی طبق تاکیدی که صورت گرفته متقاضیان باید برای دریافت گاز مایع چه با نرخ اول و چه با نرخ دوم حتما در سامانه سدف ثبت نام کنند.

به گفته وی فعلا نرخ اول برای هر کپسول ۱۱ کیلویی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان است.

خبر مرتبط
قیمت گاز مایع سقوط کرد

اقتصادنیوز: قیمت گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) در شمال آسیا، تحت تاثیر دورنمای هوای ملایم‌تر و ذخایر بالا که نیاز به خرید گاز بیشتر برای زمستان را کاهش داده، به پایین‌ترین قیمت در حدود ۷ ماه اخیر سقوط کرد.

سرپرست مدیریت بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه متقاضیان باید حتما در سامانه سدف ثبت نام کرده باشند، اظهار کرد: ممکن است برای این مساله تصمیمات جدیدی اخذ شود که در آینده اطلاع رسانی خواهیم کرد.

خبر مرتبط
در 7 ماه ابتدای سال جاری صادرات نفت و گاز مایع چه تغییراتی داشته است؟

اقتصادنیوز: سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی از افزایش ۱۴ درصدی صادرات گاز مایع و ۳۶ درصدی صادرات قیر کشور در هفت ماهه امسال خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید