رصد بازار

قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ دام زنده گران شد+ جدول

کدخبر: ۶۳۷۰۴۳
​اقتصادنیوز: امروز قیمت دام کشتار در بازار روند صعودی را تجربه کرد و به کیلویی 575 هزار تومان رسید. همچنین قیمت گوشت مرغ هم در کانال هشتاد هزار تومان پیشروی کرد.
قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ دام زنده گران شد+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، بازار گوشت و دام تهران امروز پنجشنبه ۹  فروردین ۱۴۰۳، در حالی شاهد معاملات است که نسبت به روز گذشته قیمت مرغ زنده روند نزولی را تجربه کرد اما قیمت مرغ و دام کشتار بالا رفت.

قیمت گوشت و مرغ

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 80,157 تومان خرید و فروش شد که رشد هشت تومانی داشته است.

خبر مرتبط
آخرین قیمت‌ها در بازار گوشت و مرغ

قیمت گوشت مرغ، امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ در جدول زیر آمده است.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افت قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,964 تومان معامله شد که نسبت به روز پیش افت 107 تومانی داشته است.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار 341 هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی 101 هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با رشد قیمت 25 هزار تومانی نسبت به روز گذشته؛ 575 هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی 280 هزار تومان معامله شد. 

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روزهای اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، 320 هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید