رزرو بهترین هتل های ایروان+قیمت

کدخبر: ۶۴۲۵۹۸
ایروان یکی از مقاصد اصلی گردشگران و مسافران است. این شهر به عنوان مرکز ارمنستان، دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است. سفر به ارمنستان یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های سفر خارجی برای ایرانیان محسوب می‌شود.
رزرو بهترین هتل های ایروان+قیمت

رپرتاژ آگهی: باتوجه به این که ارمنستان یکی از همسایگان ایران است، برای سفر به این کشور می‌توان سفر هوایی یا زمینی را تجربه کرد. از دیگر مزایای سفر به ارمنستان می‌توان به هزینه اقامت بسیار مناسب در این کشور اشاره کرد. در این مقاله از وب سایت علی بابا قصد داریم، ضمن معرفی بهترین هتل‌های ایروان، به بررسی راهنمای رزرو هتل ایروان بپردازیم، با ما همراه باشید.

معرفی بهترین هتل های ایروان

ایروان به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری متنوع، عدم نیاز به ویزا برای ایرانیان و هزینه‌های پایین سفر، به یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی تبدیل شده است. در این قسمت بهترین هتل‌های شهر ایروان را معرفی می‌کنیم.

هتل گرند ارمنستان  Grand Hotel Yerevan

هتل گرند (Grand) یکی از هتل‌های 5 ستاره و لوکس در شهر ایروان است. این هتل در مرکز شهر ایروان (منطقه کنترون) واقع شده و دارای دسترسی مناسبی به مراکز اصلی شهر می‌باشد. هتل گرند تا فرودگاه ایروان تنها 10 کیلومتر فاصله دارد، از جمله مراکز تفریحی و گردشگری در اطراف این هتل می‌توان به گالری ملی هنر ایروان (فاصله 200 متری از هتل) و تئاتر اپرا ایروان ( فاصله 500 متری از هتل) اشاره کرد. با توجه به این که هتل گرند جزو هتل‌های لوکس و پنج ستاره ایروان است، قیمت رزرو این هتل در مقایسه با سایر هتل‌ها بیشتر است.

هتل قفقاز ارمنستان

هتل قفقاز در شهر ایروان واقع شده و یکی از هتل‌های پنج ستاره این شهر است. این هتل تا مرکز شهر ایروان حدود 15 دقیقه فاصله دارد. از جمله امکانات ویژه هتل قفقاز ایروان می‌توان به رستوران، استخر روباز، پارکینگ، وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع در اتاق‌ها، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار اشاره کرد. این هتل در فاصله 17 کیلومتری تا فرودگاه ایروان قرار گرفته است. هزینه اقامت در هتل قفقاز در مقایسه با سایر هتل‌های 5 ستاره شهر ایروان بسیار مناسب‌تر است، به همین دلیل یکی از هتل‌های پرطرفدار این شهر محسوب می‌شود.

هتل مولتی گراند فارائون

هتل مولتی گراند فارائون

این هتل یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های 5 ستاره شهر ایروان است. هتل مولتی گراند فارائون ایروان دارای واحدهای اقامتی لوکس می‌باشد. امکان رزرو اتاق‌های vip، سوئیت ماه عسل و اتاق‌های معمولی در این هتل وجود دارد. از جمله امکانات این هتل نیز می‌توان به رستوران، سالن ورزشی مجهز، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی رایگان و استخر شنا اشاره کرد. با در نظر گرفتن دسترسی مناسب این هتل به مرکز ایروان و امکانات هتل، قیمت رزرو هتل مولتی گراند فارائون بیشتر از سایر هتل‌های هم رده است.

هتل آرارات ایروان

هتل آرارات از دیگر هتل‌های 5 ستاره و با کیفیت در شهر ایروان است. این هتل دارای دسترسی بسیار مناسبی به مراکز اصلی شهر می‌باشد. طراحی زیبا دکوراسیون داخلی این هتل همواره برای مسافران جالب توجه است. دسترسی مناسب به مراکز اصلی و تفریحی ایروان، تمیز بودن واحدهای اقامتی، در دسترس بودن سالن ورزشی، رفتار حرفه‌ای پرسنل هتل از جمله نقاط قوت هتل آرارات ایروان هستند. فاصله این هتل تا جاذبه‌های شهر ایروان به شرح زیر است.

  • 15 دقیقه پیاده روی تا موزه تاریخی ارمنستان

  • 7 دقیقه پیاده روی تا میدان جمهوری

  • 10 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه متروی جمهوری

  • فاصله 10 کیلومتری تا فرودگاه ایروان

  • فاصله 3 کیلومتری تا راه آهن ایروان

با اقامت در هر یکی از هتل‌های پنج ستاره ایروان، تجربه خوبی از سفر به ارمنستان در ذهن مسافران و گردشگران باقی می‌ماند.

معرفی هتل های اقتصادی در ایروان

معرفی هتل های اقتصادی در ایروان

هتل‌های پنج ستاره ایروان، بهترین هتل‌های این شهر برای اقامت در ارمنستان هستند. اگر قصد دارید هزینه کمتری برای رزرو هتل ایروان در سفر اختصاص دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم هتل‌های 3 و 4 ستاره را برای اقامت در ایروان انتخاب نمایید. بهترین هتل‌های میان رده در ایروان عبارتند از:

  • هتل 4 ستاره سیلاچی ایروان

  • هتل 4 ستاره ویلیج پارک ارمنستان

  • هتل 4 ستاره ریپابلیک ایروان

  • هتل 3 ستاره کامفورت ایروان

هتل‌های فوق، مطابق با نظرسنجی مسافران همواره جزو بهترین هتل‌های ایروان هستند. با توجه به این قیمت رزرو این هتل‌ها در مقایسه با سایر هتل‌های مجلل ایروان کمتر است، در ایام تعطیل و مناسبت‌های مختلف ممکن است ظرفیت هتل‌ها تکمیل شود. بنابراین پیش از سفر نسبت به رزرو هتل ایروان اقدام نمایید.

راهنمای رزرو هتل های ایروان

دغدغه بسیاری از مسافران، پرداخت هزینه رزرو هتل‌های خارجی بدون کارت اعتباری است. شما می‌توانید برای سهولت در رزرو هتل ایروان بدون نیاز به کارت اعتباری و ارز خارجی، از طریق وب سایت علی بابا اقدام کنید. با رزرو هتل ایروان پیش از سفر، دیگر دغدغه‌ای بابت محل اسکان در کشور ارمنستان ندارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید