دور دنیا

رایزنی مهم تهران و ایروان/ بازار ارز سیگنال گرفت؛ قیمت‌ها تغییر فاز دادند

کدخبر: ۶۵۰۳۸۷
اقتصادنیوز: امروز قیمت ها در بازار ارز تهران روند صعودی را تجربه کردند و ارزش لیر ترکیه در جریان معاملات بازار ارز تهران سیر صعودی را در پیش گرفت و در حالی معاملات را پشت سر گذاشت که 20 تومان گران و 1830 تومان خرید و فروش شد.
رایزنی مهم تهران و ایروان/ بازار ارز سیگنال گرفت؛ قیمت‌ها تغییر فاز دادند

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز تهران آخرین روز کاری هفته را در حالی پشت سر گذاشت که قیمت ها در مقایسه با روز گذشته روند افزایشی را در پیش گرفتند تا هفته دوم خرداد را با خاطره ای صعودی به پایان برسانند.

در این میان معامله گران شاهد یک اتفاق ویژه هم بودند. افزایش ارزش تتر نسبت به دلار هرات؛ امروز پیش بینی تکنیکالیست ها درباره قیمت تتر درست از آب درآمد و قیمت این ارز دیجیتال که از 29 اردیبهشت ماه از دلار هرات عقب افتاده بود، امروز از دلار هرات پیشی گرفت و به کانال 59 هزار تومان وارد شد. فنی های بازار روز گذشته اعلام کرده بودند که اگر تتر بالای مرز مقاومت مهم 58 هزار و 600 تومان تثبیت بدهد خرید در بازار زیاد می‌شود. در غیر این صورت قیمت در کف حمایتی نوسان می‌داد. تتر در روز چهارشنبه در حوالی مرز 58 هزار و 300 تومان نوسان داده بود؛ پیش بینی که امروز محقق شد و تتر که از 29 اردیبهشت ماه از دلار هرات عقب افتاده بود، امروز از دلار هرات پیشی گرفت و به کانال 59 هزار تومان وارد شد.

پیش از این معامله گران معتقد بودند، علت عقب نشینی و پایین آمدن تتر، مداخله سنگین بوده است و الان به عقیده این گروه مداخله شل شده و تتر ساز افزایش را کوک کرده است. در ادامه نگاهی به قیمت ارزهای مورد معامله در بازار تهران خواهیم انداخت.

قیمت لیر ترکیه امروز 10 خرداد 1403

امروز قیمت لیر ترکیه در جریان معاملات بازار ارز تهران سیر صعودی را در پیش گرفت و در حالی معاملات را پشت سر گذاشت که 20 تومان گران و 1830 تومان خرید و فروش شد.

نرخ برابری لیر ترکیه و دلار آمریکا هم امروز به 0.031 رسید.

قیمت لیر ترکیه

نرخ امروز دینار عراق در بازار

دینار عراق هم امروز روند افزایشی را دنبال کرد و در شرایطی معاملات هفته را به پایان رساند که نسبت به روز گذشته یک تومان افزایش قیمت داشت. ارزش هر دینار امروز به 45 تومان رسید.

آخرین قیمت ریال عمان

امروز قیمت ریال عمان هم در جریان معاملات بازار بر مدار رشد حرکت کرد. قیمت هر ریال عصر پنجشنبه 1580 تومان بالا رفت تا به 153660 تومان برسد.

قیمت امروز درهم امارات

شرایط صعودی حاکم بر بازار امروز تهران برای درهم امارات هم صادق بود و این ارز در شرایطی روز را سپری کرد که 172 تومان رشد داشت و 16191 تومان رسید.

قیمت درهم امارات

نرخ امروز منات آذربایجان

در جریان معاملات امروز بازار ارز تهران قیمت منات هم سیر صعودی را در پیش گرفت و به 34680 تومان رسید. ارزش هر منات 370 تومان بالا رفت.

قیمت درام ارمنستان در بازار

امروز همچنین قیمت درام ارمنستان هم در مقایسه با روز گذشته پیشروی کرد و یک تومان افزایش یافت. هر درام عصر امروز و در پایان معاملات 154 تومان خرید و فروش شد.

امروز همچنین «آرارات میرزوئیان» وزیر امور خارجه جمهوری ارمنستان و «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه تلفنی رایزنی کردند.

آخرین نرخ لاری گرجستان

لاری گرجستان هم در شرایطی امروز را سپری کرده است که با افزایش قیمت 270 تومانی، 21360 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

قیمت رینگیت مالزی امروز

امروز همچنین قیمت رینگیت مالزی در بازار بر مدار رشد حرکت کرد و 130 تومان بالا رفت. هر رینگیت عصر امروز 12540 تومان قیمت گذاری شد.

نرخ امروز بات تایلند

در نهایت امروز در بازار بات تایلند هم مسیری جز افزایش پیش روی خود ندید و در شرایطی معاملات را پشت سر گذاشت که 18 تومان افزایش قیمت داشت و 1604 تومان معامله شد.

خلاصه معاملات امروز بازار ارز تهران حکایت از افزایش نه چندان محسوس قیمت ارزها نسبت به روز گذشته دارد. روندی که باید دید در هفته آینده هم تداوم خواهد داشت یا خیر؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم‌ قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ تیر

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی