دور دنیا

ارمنستان دعوت آمریکا را پذیرفت؛ قیمت‌ها در بازار تغییر مسیر دادند/ دینار عراق تکان خورد

کدخبر: ۶۵۶۵۲۴
اقتصادنیوز: معاملات امروز بازار ارز تهران از روند صعودی قیمت ها نسبت به روز گذشته حکایت داشت.
ارمنستان دعوت آمریکا را پذیرفت؛ قیمت‌ها در بازار تغییر مسیر دادند/ دینار عراق تکان خورد

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز تهران در نیمه دوم معاملات امروز و پس از اعلام نتایج شمارش آرای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نوسان افزایشی نسبی را به ثبت رساند و تا حدودی بالا رفت.

معامله گران معتقدند کشیدن شدن رقابت انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم، بازار را برای یک هفته آینده و تا روز رای گیری (15 تیر) در محدوده رنج قرار خواهد داد و بالا و پایین شدن قیمت ها چندان محسوس و به معنای تغییر روند بازار نخواهد بود. فعالان بازار معتقدند قیمت‌ها در نقطه مقاومتی توان بالا رفتن ندارد و بازارساز هم تلاش می کند تا قیمت ها از مرز مهم عبور نکنند. در ادامه به آخرین قیمت ارزها در بازار تهران نگاهی خواهیم انداخت.

قیمت لیر ترکیه امروز 5 اردیبهشت 1403

امروز در بازار ارز تهران قیمت لیر ترکیه شیب صعودی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد. هر لیر در حالی امروز 20 تومان گران شد که 1880 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

قیمت دینار عراق در بازار

امروز همچنین قیمت دینار عراق در جریان مبادلات ارزی معامله گران، بر روند ثابت چند روز اخیر خط پایان کشید و با افزایش نسبت به روز گذشته، 48 تومان قیمت گذاری شد.

آخرین نرخ درهم امارات

بازار ارز تهران در حالی عصر امروز شاهد پایان معاملات بود که قیمت درهم امارات مسیر افزایشی را نسبت به روز گذشته دنبال کرد. هر درهم امروز 16834 تومان خرید و فروش شد تا نسبت به روز پیش 130 تومان گران شده باشد.

قیمت درهم امارات

نرخ امروز ریال عمان در بازار

قیمت ریال عمان هم امروز در جریان مبادلات ارزی معامله گران در بازار تهران رشد نسبی را تجربه کرد و 161080 تومان معامله شد. قیمت هر ریال امروز هزار و 1200 تومان بالا رفت؛‌ میزان نوسانی که در مقایسه با روزهای گذشته محسوس تر بوده است.

نرخ برابری ریال عمان و دلار آمریکا هم امروز در بازار به 2.6 رسیده است.

نرخ امروز منات آذربایجان

عصر روز چهارشنبه معاملات بازار ارز تهران در حالی سپری شد و به پایان رسید که قیمت منات آذربایجان پیشروی کرد و با رشد 280 تومانی که تجربه کرد، 36350 تومان مبادله شد.

قیمت درام ارمنستان

قیمت درام ارمنستان امروز

روند افزایشی حاکم بر بازار ارز تهران بر درام هم اثر گذاشت و واحد پول رسمی کشور ارمنستان پس از تجربه ثبات در روز اخیر، دو تومان گران و 160 تومان خرید و فروش شد.

امروز اما انتشار خبری درباره دست رد ارمنستان به سینه آمریکا و نپذیرفتن پیشنهاد حضور در اجلاس سران ناتو مورد توجه قرار گرفت. آنی بادالیان سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان اعلام کرد که این کشور دعوت‌نامه‌ای برای شرکت در نشست آتی ناتو در واشنگتن دریافت کرده و آن را پذیرفته است.

جیمز اوبرایان دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اروپا و اوراسیا پیش‌تر اعلام کرده بود که ایالات متحده، ارمنستان و جمهوری آذربایجان را به نشست شرکای خود در چارچوب اجلاس سران ناتو که از ۹ تا ۱۱ جولای (۱۹ تا ۲۱ تیر) در واشنگتن برگزار می‌شود، دعوت کرده است.

آخرین قیمت لاری گرجستان

امروز همچنین قیمت لاری گرجستان سیر صعودی را دنبال کرد و 250 تومان رشد داشت تا نسبت به روز گذشته، 22270 تومان ارزش گذاری و معامله شود.

نرخ امروز بات تایلند

در شرقی ترین مقصد گردشگری ایرانیان؛ تایلند هم قیمت بات، واحد پول رسمی این کشور افزایش ارزش را تجربه کرد و با رشد 13 تومانی 1681 تومان قیمت گذاری شد.

نرخ برابری بات تایلند و دلار آمریکا هم امروز در بازار به 0.027 رسید.

رینگیت مالزی

قیمت رینگیت مالزی در بازار

در نهایت رینگیت مالزی هم امروز را در حالی به پایان رساند که افزایش قیمت 110 تومانی داشت و 13110  تومان خرید و فروش شد.

خلاصه معاملات سومین روز تیر حکایت از روند صعودی قیمت ها نسبت به روز گذشته دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی