گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام

2 روز ورود و 2 روز خروج سرمایه در بورس تهران

کدخبر: ۶۶۹۳۰۵
اقتصادنیوز: در ابتدای هفته اخیر ورود سرمایه حقیقی به بازار سهام تداوم داشت اما در 2 روز میانی هفته شاهد خروج پول از بازار بودیم.
2 روز ورود و 2 روز خروج سرمایه در بورس تهران

به گزارش اقتصادنیوز، در ابتدای هفته‌ اخیر روند ورود سرمایه به بورس تهران تداوم داشت. در اولین روز هفته 100 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد. اما روز یکشنبه 204 میلیارد تومان سرمایه خارج شد.

روز دوشنبه شاهد خروج 204 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار بودیم و روز سه‌شنبه 134 میلیارد تومان خارج شد.

 روز چهارشنبه پول حقیقی وارد شد و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار 96 میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته 142 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 35 میلیارد تومان بود. 

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد کماسه بیشترین خروج سرمایه داشت و کگهر، شاراک، کایزد و سلیم در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای فولاد، فملی، وبانک، شپنا و ومعادن بیشترین ورود پول حقیقی داشتند. 

روز دوشنبه نیز نمادهای وبملت، فولاد، خساپا، خزامیا و خودرو بیشترین خروج پول و نمادهای فزر، شتران، تاپیکو، ونوین و تایرا بیشترین ورود سرمایه را داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نماد وبملت بیشترین خروج را ثبت کرد و پس از آن فولاد، شستا، کالا و خودرو در رتبه‌های بعدی بودند. از سوی دیگر، نمادهای وبانک، دپارس، تاصیکو، ونوین و تایرا بیشترین ورود را داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته بیشترین خروج پول متعلق به نماد شپدیس بود. نمادهای نوری، غالبر، فزر و سپاها در رتبه‌های بعدی بودند و در سوی دیگر وبانک، دسبحان، شپنا، ونوین و تاصیکو بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید