واکنش پمپئو به خط ونشان رئیسی برای قاتلان حاج‌قاسم سلیمانی

کدخبر: ۴۶۶۸۲۶
اقتصادنیوز: وزیرخارجه پیشین آمریکا به اظهارات رئیس جمهور ایران درباره شهادت حاج قاسم سلیمانی واکنش نشان داد.
واکنش  پمپئو به خط ونشان رئیسی برای قاتلان حاج‌قاسم سلیمانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،  مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا در مصاحبه جدید خود ادعا‌هایی علیه سپهبد قاسم سلیمانی مطرح کرد.

فاکس نیوز گزارش داد، پمپئو با مطرح کردن این موضوع که شهید قاسم سلیمانی فعالانه درگیر مبارزه علیه آمریکا بود در اظهارات وقیحانه‌ای اقدام نظامی آمریکا را قانونی عنوان کرد. پمپئو اظهارات ابراهیم رئیسی را بی سابقه و خطر جدی امنیتی توصیف و ادعا کرد این اظهارات نشان می‌دهد که ایرانی‌ها چه برداشتی از دولت بایدن و ضعف کنونی آمریکا دارند.

گفته‌های پمپئو در پاسخ به سخنرانی روز گذشته ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان منتشر شد.

روز گذشته، رئیس جمهور کشورمان در مراسم سخنرانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا قاتل و جنایتکار است و باید محاکمه و قصاص شود. وی خواستار برگزاری دادگاه عادلانه برای بررسی جنایت جنگی دونالد ترامپ و مایک پمپئو شد و هشدار داد در صورت عدم رسیدگی به این موضوع، امت مسلمان به دنبال انتقام خواهد بود.

مایک پمپئو گفته‌های رئیس جمهور کشورمان را یک خطر امنیتی واقعی دانست و با این وجود ادعا کرد که این چیزی را تغییر نخواهد داد چرا که آمریکا سعی داشته ملت خود را در امنیت نگه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید