تلفات جدید ارتش اسرائیل در درگیری شدید با نیروهای حماس

کدخبر: ۶۵۶۸۸۸
اقتصادنیوز: منابع از کشته و زخمی شدن شماری دیگر از نظامیان اسرائیلی در جریان درگیری های شدید غزه خبر دادند.
تلفات جدید ارتش اسرائیل در درگیری شدید با نیروهای حماس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از کشته و زخمی شدن شماری دیگر از نظامیان این رژیم به دست مبارزان مقاومت فلسطین در غزه خبر دادند.

خبر مرتبط
باران موشک‌ها در جنوب اسرائیل/ انتقام سنگین پهپادی مقاومت اسلامی عراق در بندر ایلات+ فیلم

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق بامداد دوشنبه اعلام کرد که به یک هدف مهم در جنوب فلسطین اشغالی حمله پهپادی انجام داده است.

این منابع اعلام کردند: صبح امروز یک نظامی در جریان انفجار تونل بمبگذاری شده در غزه کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند که حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

منابع صهیونیست همچنین از فرود یک بالگرد در بیمارستان سوروکا خبر دادند که حامل نظامیان مجروح این رزیم در غزه بود.

همزمان گردانهای شهدا الاقصی صحنه هایی از هدف قرار دادن نظامیان اشغالگر را در محور نتساریم و حومه تل زعرب با موشکهای ۱۰۷ و خمپاره منتشر کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش رژیم صهیونیستی در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی