جلیلی از مدار مناظره خارج شد/طعنه کاندیدای انتخاباتی به پزشکیان؛ شما نمی‌دانید اطرافیان‌تان در ستاد چه می‌گویند+ فیلم

کدخبر: ۶۵۷۲۲۴
اقتصادنیوز: سعید جلیلی که خارج از موضوع مناظره صحبت کرد، با تذکر مجری برنامه مواجه شد.
جلیلی از مدار مناظره خارج شد/طعنه کاندیدای انتخاباتی به پزشکیان؛ شما نمی‌دانید اطرافیان‌تان در ستاد چه می‌گویند+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، سعید جلیلی خطاب به مسعود پزشکیان گفت: شما پیشاپیش دارید می‌گویید رشد ۸ درصد کلاه‌برداری است و اتفاق نمی‌افتد. من نمی‌خواهم بگویم؛ شما بقیه را متهم می‌کنید به طالبان بودن ولی وقتی کسی می‌گوید می‌خواهم قانون را اجرا کنم حکم اعدام می‌دهید؟!

وی گفت: دور و بر شما غیر از وزرای آقای روحانی هستند؟ آقای ظریف وزیر روحانی نبود؟ شما می گویید تهمت؟ آقای ظریف با آن عملکرد غلط و بی نتیجه در ستاد شما هست یا نیست؟ شما حتی به خاطر آن قراردادی که آقای ظریف نوشت،‌نمیتوانستید شکایت هم بکنید از آمریکا که از برجام خارج شده است!

جلیلی ادامه داد: قانون راهبردی مجلس برای رفع تحریم ها بسیار قانون دقیقی بود. وقتی که طرف مقابل در موضع زورگویی است... شما که ده ها امتیاز دادید و نتیجه نداد! ما قائل نیستیم که چنین امتیازاتی باید بدهیم. نمیشود همه امتیاز را بدهیم و بعد او عمل نکند و ما بگوییم کاپ اخلاق را بردیم!

وی افزود: آقای پزشکیان! شما می گویید تهمت؟ همین کسی که در ستاد شماست امروز گفته اینها به مردم ۳۰۰ هزار تومان پول داده اند به مردم تا رای بدهند؟ این اهانت به مردم و تهمت به ما نیست؟ شما نمی دانید حتی اطرافیانتان در ستاد چه می گویند!

جلیلی ادامه داد: آقای پزشکیان! شما افتخار می کنید که با این افراد می خواهید دولت را اداره کنید؟ اینها کارنامه شان مشخص است! افتخارشان این بود که مسکن نمی سازند. آقای پزشکیان! اشکال شما این است که مردم را قبول ندارید؛ جوانان و متخصصان را نگاه نمی‌کنید.

وی بیان کرد: اینکه از سفارت عربستان بالا رفتند هم ناشی از ضعف همان دولتی است که می‌خواهید دوباره آن را احیا کنید. من به آقای روحانی در این باره هشدار داده بودم. می شود برنامه تان را نشان دهید که می گویید از آن حمایت کرده اند؟ کدام برنامه را دارید؟ شما که می گویید برنامه من همان برنامه هفت ساله است و...

وی گفت: این بحث ها که فرمودند همین جا مشخص است و خوشبختانه در محضر 80 میلیون نفر هستیم. اینها به صراحت به جوانانی که 10 سال درباره موضوعی کار میکنند چون فقط با اینها نیستند تهمت می زنند. تفکر سیاسی شما 32 سال کشور در اختیارش بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی