افزایش و تشدید دمای هوا در این نقاط کشور طی پنج روز آینده

کدخبر: ۶۶۴۲۶۱
اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: تشدید بارش‌ها و وزش باد شدید در نواحی جنوب کشور تا ۵ روز آینده پیش‌بینی می‌شود.
افزایش و تشدید دمای هوا در این نقاط کشور طی پنج روز آینده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در پنج روز آینده  در نواحی جنوب و جنوب شرق کشور شاهد افزایش و تشدید دمای هوا خواهیم بود گفت: در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، مناطقی از هرمزگان، جنوب فارس و کرمان در برخی ساعت‌های بعدازظهر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است.

خبر مرتبط
هوای گرم تا چه زمانی میهمان تهرانی‌هاست؟/حداکثر دمای پایتخت اعلام شد

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که گرمای هوای تهران تا چه زمانی ادامه دارد.

وی افزود: شدت بارش‌ها در این استان‌ها طی روزهای دوشنبه و سه شنبه مربوط به نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و هرمزگان است. همچنین مناطق هم‌جوار با خلیج فارس، دریای عمان و شرق تنگه هرمز در این مدت رگبار و رعدوبرق دارند.

او  ادامه داد: در پنج روز آینده وزش باد شدید در شرق، شمال شرق، جنوب شرق و مرکز کشور و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز وزش باد شدید، کاهش کیفیت هوا و گردوخاک شدید دارند.

وی  توضیح داد: تا روز چهارشنبه در نوار شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد. از امروز تا سه‌شنبه آب‌های خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم است.

به گفته وی، آسمان تهران صاف تا کمی ابری است و در بعدازظهر افزایش باد دارد. در گرم‌ترین ساعت بیشینه دما به ۳۹ درجه بالای صفر می‌رسد و کمینه دمای پایتخت ۲۵ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید