اعتراف یک نظامی اسرائیل درباره ناتوانایی در مقابله با حزب‌الله

کدخبر: ۶۶۴۹۹۰
اقتصادنیوز: ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اعتراف کرد: این رژیم توانایی مقابله با هزاران موشک از طرف حزب‌الله لبنان را ندارد.
اعتراف یک نظامی اسرائیل درباره ناتوانایی در مقابله با حزب‌الله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اسحاق بریک گفت: توان مقابله با ده‌ها پهپاد و موشک در یک روز را نداریم پس چگونه می‌توانیم با هزاران پهپاد مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه جنگ غزه باید خیلی وقت پیش متوقف می‌شد، افزود: اگر ما متوقف کرده بودیم، حزب الله نیز حملات خود را متوقف می کرد.

از سوی دیگر شبکه سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد: مشخص نیست که حزب‌الله و ایران در حال هماهنگی برای حمله احتمالی به (رژیم) اسرائیل هستند یا خیر.

این منبع افزود: حزب الله با توجه به نزدیکی لبنان به (رژیم) اسرائیل که در مورد ایران صدق نمی‌کند، ممکن است بدون هشدار عمل کند.

این منبع اضافه کرد: حزب‌الله در برنامه‌های خود سریع‌تر از ایران پیش می‌رود و مشتاقانه منتظر حمله به (رژیم) اسرائیل در روزهای آینده است.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» از رهبران ارشد حزب الله روز به روز افزایش می‌یابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد به شهادت رسید.

فواد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان نیز سه‌شنبه شب گذشته در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید