ابعاد جدید از قتل آی‌نور دختر گمشده الیگودرزی/ پای مادربزرگ هم به میان آمد + عکس

کدخبر: ۶۶۷۲۳۳
اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز با بیان جزئیات جدیدی از قتل آی‌نور، کودک ۳ ساله الیگودرزی گفت: ۲ پسر خانواده قاتل نیز در بازجویی‌های جدید در مظان اتهام هستند.
ابعاد جدید از قتل آی‌نور دختر گمشده الیگودرزی/ پای مادربزرگ هم به میان آمد + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، جعفر گودرزی با اشاره به جزئیات جدیدی از قتل آی‌نور کودک ۳ساله الیگودرزی توضیح داد: خبر گم‌شدن آی‌نور دختر سه‌ساله اهل روستای ده‌سفید حاج درویش الیگودرز، روز ۱۸ مرداد منتشر شد و عملیات جست‌وجو با حضور نیروهای هلال‌احمر، انتظامی، بسیج و مردم محلی ادامه یافت.

وی افزود: چهار تیم جست‌وجو و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان، سه قلاده سگ زنده‌یاب، موتورسواران و آفرود سواران ازنا و الیگودرز برای یافتن آی‌نور تمام روستای ده‌سفید را تا شش روز رصد کردند، امّا جست‌وجوها به نتیجه‌ای نرسید.

ca82bbc3-038d-44e8-8670-daef585d5b16

دادستان الیگودرز با بیان اینکه ظهر روز ۲۳ مرداد پیکر آی‌نور در یک چاه فاضلاب در روستای ده‌سفید پیدا شد، افزود: قاتل آی‌نور پس از پنج‌روز از یافتن این جسد شناسایی و صحنه قتل آی‌نور بازسازی شد و تحقیقات پلیس برای رسیدن به سرنخ‌هایی از این ماجرا ابعاد تازه‌ای به خود گرفت.

گودرزی با اشاره به کشف جزئیات جدیدی از قتل آی‌نور گفت: پس از بازسازی صحنه قتل این کودک سه‌ساله در روستای ده‌سفید، مادربزرگ بچه‌ای که همسن و سال آی‌نور در حال بازی بودند اقرار به ارتکاب اعتراف به قتل کرده است، اما انگیزه وی قابل‌قبول نیست.

وی گفت: قاتل و انگیزه قتل مشخص است و اینکه افرادی دیگر در ارتکاب قتل مشارکت و همکاری داشته‌اند پس از تحقیقات فرزندان خانم متهم به قتل مشخص خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید