تتوی آرمین سهرابیان کار دستش داد/ محرومیتی که به سود استقلال شد

کدخبر: ۶۶۷۶۴۶
اقتصادنیوز: تتوی عجیب آرمین سهرابیان بازیکن تیم فوتبال استقلال کار دستش داد و مهدی تاج هم از قطعی بودن محرومیت او در ابتدای لیگ خبر می‌دهد.
تتوی آرمین سهرابیان کار دستش داد/ محرومیتی که به سود استقلال شد

به گزارش اقتصادنیوز، آرمین سهرابیان بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه 26 مردادماه به مصاف تیم فوتبال شمس آذر قزوین رفت اما تتوی عجیب و غریب او حاشیه ساز شد. 

پیش از این، بر اساس منشور اخلاقی فوتبال ایران فوتبالیست ها نباید روی بدن خود تتو داشته باشند یا در صورتی که اقدام به این کار کردند باید در جریان رقابت ها آن را بپوشانند. اما با افزایش اعتراض ها نسبت به این بخش از منشور اخلاقی، نپوشاندن تتو آزاد شد و مدت هاست شاهد انتشار تصاویری از تتوی بدن فوتبالیست ها هستیم. 

اما بر اساس تصاویر منتشر شده از تتوی روی پای آرمین سهرابیان، به نظر می رسد او اقدام به طراحی یک نماد جنجالی روی پای خود کرده است. همین موضوع واکنش مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال را به دنبال داشت. 

به گزارش اقتصادنیوز، سایت روزنامه خبرورزشی امروز اما از محرومیت احتمالی آرمین سهرابیان به دلیل نقش و نگار عجیب تتوی پای او خبر داد و نوشت: «آرمین سهرابیان به دلیل عکسی که از تتوی پایش در جریان بازی با شمس آذر منتشر شد دچار دردسر بزرگی شده است و حتی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته از محرومیت قطعی این بازیکن خبر داد. به نظر می رسد محرومیت احتمالی آرمین سهرابیان بهترین خبر ممکن برای رفائل سیلوا است؛ چرا که به احتمال فراوان حضور او در ترکیب آبی ها تمدید می شود.»

در صورت محرومیت سهرابیان، احتمالا در بازی های آینده سیلوا در کنار سامان فلاح زوج خط دفاعی آبی ها را تشکیل می دهند؛ البته استقلال ایمان سلیمی را هم در خط دفاع در اختیار دارد اما به نظر می رسد فعلا این بازیکن برزیلی به حضور در ترکیب اصلی نزدیک تر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید