محمود حکیمی در بیمارستان بستری شد

کدخبر: ۶۷۱۶۳۵
اقتصادنیوز: محمود حکیمی از پژوهشگران، مدرسان و نویسندگان پیشکسوت ادبیات دینی و کودک و نوجوان در بیمارستان بستری شد.
محمود حکیمی در بیمارستان بستری شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مهدی کاموس از بستری شدن محمود حکیمی از پژوهشگران، مدرسان و نویسندگان پیشکسوت ادبیات دینی و کودک و نوجوان خبر داد.

مدرس و پژوهشگر گفت: محمود حکیمی، ستاره دنباله دار ادبیات دینی و کودک ونوجوان که خداوند عزّ وجل عمرش دراز دارد و پربرکت، به دلیل عفونت ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

وی افزود: کمتر انقلابی و اهل فرهنگ را می‌شناسم که با داستان‌های استاد محمود حکیمی در دهه چهل و پنجاه آشنا نباشد. بسیاری از نوجوانان و جوانان پیش از انقلاب با خواندن «اشراف زاده قهرمان» و «سلحشوران علوی» برای مبارزه با طاغوت آماده شدند؛ طبق اسناد در گزارش ساواک در میان کتاب‌های مبارزان در کنار آثار دکتر علی شریعتی همیشه کتاب‌های تألیف محمود حکیمی دیده می‌شد و بسیاری از دانشجویان در دهه‌های شصت و هفتاد با «تاریخ تمدن»، «نگاهی به تاریخ معاصر جهان»، «با پیشگامان آزادی»، «آموزش و پرورش خودکامگان» و.... با تاریخ اسلام و تاریخ معاصر ایران آشنا شدند و رشد کردند.

این نویسنده گفت: استاد محمود حکیمی، ادبیات و هنر را متعهد به انسان‌های دردمند، اصل آزادی، عدالت و آگاهی می‌داند و ادبیات دینی را پیام آور محبت ترجمه می‌کند.

کاموس در پایان گفت: محمود حکیمی پس از تحمل چند سال بیماری اکنون با حال وخیم در بیمارستان بستری است و خانواده و دوستانش از اهالی فرهنگ و پیروان مهر و محبت درخواست دعا برای شفایش دارند. محمود حکیمی در نهم شهریور امسال، در سکوت هشتاد ساله شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید