حاجی‌بگلو رئیس شورای عالی استان‌ها شد

کدخبر: ۶۷۱۷۶۵
اقتصادنیوز: اعضای شورای عالی استان‌ها امروز سه‌شنبه حاجی بگلو را به مدت سه ماه به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها انتخاب کردند.
حاجی‌بگلو رئیس شورای عالی استان‌ها شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در ادامه سه نفر از اعضای این شورا یعنی آقایان مظفر میرزاد نماینده مردم ایلام، احمد صادقی نماینده مردم تهران و موسی‌الرضا حاجی‌بگلو نماینده مردم خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها برای ریاست شورای عالی استان‌ها کاندید شدند که نهایتا پس از رأی‌گیری از ۷۳ رأی مأخوذه به ترتیب موسی‌الرضا حاجی‌بیگلو ۴۰ رأی، احمد صادقی ۱۷ رأی و مظفر میرزاد ۱۶ رأی را کسب کردند و به این ترتیب موسی‌الرضا حاجی‌بیگلو به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها برای مدت سه ماه انتخاب شد.

خبر مرتبط
چطور آرای پنهان کدگذاری می شوند/دلیل لغو جلسه رای گیری هیات رییسه شورای عالی استان ها

: نایب رئیس شورای عالی استان‌ها خواستار برگزاری شفاف و سالم انتخابات شورای عالی استان‌ها شد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با توجه به اینکه حاجی‌بگلو نایب رئیس شورای عالی استان‌ها بود پس از ۱۵ دقیقه تنفس، انتخابات نایب رئیس شورای عالی استان‌ها را برگزار خواهند کرد.

باتوجه به انتصاب شهرام دبیری رئیس سابق شورای عالی استانها به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور با تصمیم اکثریت اعضای این شورا مقرر شد انتخابات ریاست این شورا برای مدت سه ماه برگزار شود که با انتخاب حاجی بگلو به عنوان رئیس با توجه به اینکه نایب رئیس شورا بود انتخابات نایب رئیس نیز مجددا باید برگزار شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید