هشدار هواشناسی / احتمال مه و بارش در ارتفاعات این استان

کدخبر: ۶۷۲۴۲۸
اقتصادنیوز: آرش بهاروند احمدی، مدیرکل هواشناسی البرز گفت: کاهش دما، مه رقیق و در ارتفاعات بارش پراکنده و احتمال رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.
هشدار هواشناسی / احتمال مه و بارش در ارتفاعات این استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مدیرکل هواشناسی البرز گفت: کاهش دما، مه رقیق و در ارتفاعات بارش پراکنده و احتمال رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.

آرش بهاروند احمدی اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر موج ناپایدار از اواخر وقت امروز تا یکشنبه از منطقه البرز مرکزی است.

وی بیان کرد: به موجب آن کاهش دما، مه رقیق و در ارتفاعات بارش پراکنده و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
فوری/ پادزهر آبله میمونی آمد؛ اولین واکسن ام‌پاکس تایید شد

اقتصادنیوز: سازمان جهانی بهداشت (WHO) ااولین واکسن «ام‌پاکس» (آبله میمونی) را برای استفاده جهانی تایید کرد.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و گرد و غبار و در شب رشد ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۳ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۷ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۱ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز کمی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده و کاهش دما است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.
 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ شهریور

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید