واکنش هادی چوپان به اول نشدنش + عکس

کدخبر: ۶۷۸۹۶۴
اقتصادنیوز: قهرمان ایرانی مسابقات بدنسازی مسترالمپیا ۲۰۲۲ پس از کسب ۲ نایب قهرمانی متوالی سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴، از همه مردم کشورمان بابت از دست دادن مدال طلا، عذرخواهی کرد.
واکنش هادی چوپان به اول نشدنش + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، هادی‌ چوپان، برترین بدنساز تاریخ ایران و قهرمان مسترالمپیا ۲۰۲۲، در ۲ سال گذشته موفق شد که به مقام نایب قهرمانی برسد. وی با محبوبیت زیادی که بین مردم دارد، انتظار داشت که بتواند برای دومین بار در جایگاه اول بایستد اما به این مهم دست نیافت؛ البته حواشی زیادی نیز در مورد عمدی بودن این مسئله با اهداف اقتصادی کمپانی NPC که متولی برگزاری این مسابقات است، به گوش می‌رسد.

چوپان در سال‌های دور با شغل گچ‌کاری خود را تامین می‌کرد و از نظر محبوبیت، یکی از مردمی‌ترین قهرمانان ایران به حساب می‌آید. از دست رفتن قهرمانی مسترالمپیا ۲۰۲۴ خدشه‌ای به محبوبیت او نزد و تعداد بی‌شماری از مردم معتقدند که حق او در داوری خورده شده است. سامسون دائودا، قهرمان رقابت‌های ۲۰۲۴ شد با اینکه در یک سال گذشته در ۲ رقابت آرنولد کلاسیک و مسترالمپیا ۲۰۲۳، همیشه یک رتبه پایین‌تر از هادی قرار داشت و شاید هیچکس باور نمی‌کرد که همه چیز به یکباره تغییر کند.

چوپان بعد از نایب قهرمانی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، از مردم کشورمان عذر خواهی کرد که نتوانسته است ساندوی مسترالمپیا را به ایران بیاورد. از دیگر نکات قابل توجه این پست، ابراز علاقه به کشور و انتشار عکس تخت جمشید و نقشه ایران است.

171445668

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید