لیگ ملتهای اروپا/ برتری اتریش و یونان در مقابل رقبا

کدخبر: ۶۷۹۰۵۰
اقتصادنیوز: در ادامه رقابتهای لیگ ملتهای اروپا، تیم‌های اتریش و یونان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.
لیگ ملتهای اروپا/ برتری اتریش و یونان در مقابل رقبا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، لیگ ملت‌های اروپا یکشنبه‌شب با برگزاری سه‌دیدار دیگر پیگیری شد که طی آن تیم‌های اتریش و یونان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند و یک بازی با تساوی خاتمه یافت.

از گروه B این مسابقات اتریش رو در روی نروژ قرار گرفت که این بازی با برتری ۵ بر یک اتریش به پایان رسید. مارکو آرناتوویچ (۸) و ( ۴۹ پنالتی)، فیلیپ لینهارت(۵۸)، استفان پوش(۶۳) و مایکل گرگوریش( ۷۱) برای اتریش و الکساندر سورلوث(۳۹) برای نروژ گلزنی کردند.

با این نتیجه اتریش به صدر جدول گروه ۳ رفت و ۷ امتیازی شد، اسلوونی و نروژ نیز با همین امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفتند و قزاقستان هم یک امتیازی است و در جایگاه چهارم جای دارد.

در دیگر بازی برگزار شده یونان و جمهوری ایرلند به مصاف هم رفتند که این بازی با گل‌های کاستاس (۴۸) و مانتالوس (۲+۹۰) به سود میزبان خاتمه یافت. با این نتیجه یونان ۱۲ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد، انگلیس ۹ امتیازی است و جمهوری ایرلند با ۳ و فنلاند بدون امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

از گروه C جزایر فارو پذیرای لتونی بود، سورنسن در دقیقه ۴۰ برای میزبان و سیت در دقیقه ۶۹ برای لتونی گلزنی کردند تا این دیدار با تساوی به کار خود پایان دهند. با این نتیجه مقدونیه با ۱۰ امتیاز همچنان صدرنشین است، ارمنستان و لتونی ۴ امتیازی بوده و جزایر فارو نیز با ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید