انفجار یک خانه در شهر کرد+ جزئیات

کدخبر: ۶۸۰۰۳۰
اقتصادنیوز: رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: نصب ناایمن بخاری در یک منزل مسکونی شهرکرد منجر به وقوع انفجار شد.
انفجار یک خانه در شهر کرد+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، عنایت الله رهنورد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ظهر امروز طی تماس با سامانه‌ی ۱۲۵ پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد جهت امدادرسانی و اطفا حریق یک باب منزل مسکونی به خیابان تربیت شهرکرد، اعزام شدند.

وی تصریح کرد: عدم توجه به نکات ایمنی هنگام نصب بخاری باعث انباشت گاز و انفجار شده بود که خوشبختانه ساکنان در منزل حضور نداشتند و از گسترش آتش و بروز خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آمد.

خبر مرتبط
حادثه مرگبار در کرمان/ ۳ نفر کشته شدند

اقتصادنیوز: در پی واژگونی پژو ۴۰۵ در محور «ده‌بالا» کرمان متاسفانه سه نفر شامل یک دختربچه حدودا پنج ساله، یک مرد و زن به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

رهنورد بیان داشت: عدم توجه به نکات ایمنی هنگام نصب بخاری، باعث انباشت گاز و انفجار شده بود که خوشبختانه ساکنان در منزل حضور نداشتند و با سرعت عمل آتش‌نشان‌ها از گسترش آتش و بروز خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه لازم است مردم قبل از نصب بخاری: تمامی موارد ایمنی را رعایت کنند عنوان کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد بارها از طریق رسانه‌های مختلف در خصوص ایمنی وسایل گرماساز فرهنگ‌سازی کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید