واکنش وزیر ورزش به جایگاه بانوان در ورزشگاه‌ها

کدخبر: ۶۸۱۱۴۸
اقتصادنیوز: احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: جایگاه بانوان در ورزشگاه ها از قبل وجود داشته است در حال حاضر هم بر اساس قوانینی که وجود دارد این کار در حال انجام است.
واکنش وزیر ورزش به جایگاه بانوان در ورزشگاه‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، وزیر ورزش گفت: جایگاه بانوان در ورزشگاه‌ها از قبل وجود داشته است، در حال حاضر هم بر اساس قوانینی که وجود دارد این کار در حال انجام است.

 احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت جایگاه زنان در ورزشگاه ها اظهار کرد: جایگاه بانوان در ورزشگاه ها از قبل وجود داشته است در حال حاضر هم بر اساس قوانینی که وجود دارد این کار در حال انجام است.

وی درباره حضور و فعالیت اهالی ورزش برای کمک به مردم فلسطین عنوان کرد: ورزشکاران و قهرمانان کشورمان برای ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه در پویش ایران همدل حضور فعالی دارند.

وزیر ورزش در خصوص تعیین تکلیف شورای عالی جوانان نیز اظهار داشت: قرار است که خیلی زود نشستی در این رابطه با حضور رئیس جمهور داشته باشیم.

دنیامالی در خصوص وام ازدواج نیز گفت: حدود 300 هزار وام داده شده و در نوبت هم زیاد داریم و گشایش خیلی خوبی شده و در حال انجام است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سهام

      اقتصادنیوز: ارزش دلاری بازار سهام به دنبال ریزش‌های پی‌درپی قیمت سهام به محدوده زیر ۱۱۰میلیارد دلار رسیده و این در…

    کارگزاری مفید