۲۰ کشته در درگیری نیروهای امنیتی با تروریست‌ها در پاکستان

کدخبر: ۶۸۱۴۶۶
اقتصادنیوز: درگیری میان نیروهای امنیتی و عناصر تروریستی درپی دو حمله جداگانه در ایالات پنجاب و خیبرپختونخوا پاکستان منجر به جان باختن ۱۰ نظامی این کشور شده و ۱۰ نفر از مهاجمان نیز کشته شدند.
۲۰ کشته در درگیری نیروهای امنیتی با تروریست‌ها در پاکستان

به‌ گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از شبکه داون نیوز پاکستان، درپی حمله عناصر وابسته به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به نیروهای پلیس در منطقه میانوالی واقع در ایالت پنجاب دست‌کم ۱۰ مهاجم کشته شدند.

درپی این حمله وضعیت فوق العاده در ایالت پنجاب برقرار شده است و فرمانده پلیس این ایالت نیز با اعلام عملیات موفقیت آمیز علیه تروریست‌ها، گفت: توطئه خطرناک تروریست‌ها برای انجام حملات بیشتر خنثی شد.

در همین حال مواضع نیروهای سپاه مرزی در منطقه دیره اسماعیل خان واقع در ایالت خیبرپختونخوا هدف حمله تروریستی قرار گرفت که طی آن ۱۰ نفر از نظامیان پاکستان کشته شدند.

مقامات رسمی به شبکه‌های خبری پاکستان گفتند که این یک حمله تروریستی شدید بود که طی آن چندین نفر از نیروهای سپاه مرزی نیز زخمی شدند.

پاکستان همسایه غربی خود یعنی افغانستان را به کم کاری در مبارزه با تروریسم به ویژه نیروهای ضدپاکستانی موسوم به تحریک طالبان پاکستان متهم کرده است؛ اتهامی که دولت‌های سابق و حکومت سرپرست طالبان در افغانستان آن را رد می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از ورود و خروج سرمایه به بورس

      اقتصادنیوز: پرونده معاملات بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت با خروج هزار و ۶۵۵ میلیارد تومان دیگر در سمت منفی تابلو…

    کارگزاری مفید