انتقال مجروحان اسرائیلی در حمله حزب‌الله با بالگرد + فیلم

کدخبر: ۶۴۵۵۰۲
اقتصادنیوز: منابع خبری امروز (چهارشنبه) از زخمی شدن چند نظامی اسرائیلی در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی و انتقال نظامیان زخمی با بالگرد به یک بیمارستان خبر دادند.
انتقال مجروحان اسرائیلی در حمله حزب‌الله با بالگرد + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منابع رسانه‌ای تصاویری را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی به کمک نظامیان این رژیم در مناطق مرزی لبنان آمده‌اند.

این بالگرد پس از حمله موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در نتیجه این حمله در منطقه فرود آمدند تا زخمی‌ها را به بیمارستانی در «العفوله» منتقل کنند.

خبر مرتبط
حملات ترکیبی حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی/ آژیرهای هشدار به صدا درآمدند

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین شهرک در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

حزب‌الله که از صبح امروز حملات متعددی علیه مواضع صهیونیستی انجام داده، پایگاه حانیتا و ادمیت را به‌شکلی دقیق هدف حمله قرار داد.

در نتیجه این حملات ترکیبی به‌وسیله پهپاد و موشک و در پی احتمال نفوذ پهپادها، آژیر خطر در اغلب مناطق شمالی به‌صدا درآمد.

رسانه‌های صهیونیستی از وقوع تلفات در پایگاه المالکیه و چندین کشته در آویویم، در پی حمله مقاومت لبنان به این مناطق خبر می‌دهند.

خبر مرتبط
حملات بامدادی ارتش اسرائیل به جنوب لبنان

اقتصادنیوز: طی یک ساعت اخیر مناطق اطراف شهرک‌های «عیتا الشعب»، «مارون الرأس»، «عیترون»، «حولا»، «کفرکلا» و «الخیام» در جنوب لبنان مورد اصابت موشک‌های اشغالگران قرار گرفته است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه