اهداف کلان و راهبردهای پنج ساله پدافند غیرعامل کشور تصویب شد

کدخبر: ۶۴۷۵۱۶
اقتصادنیوز :اهداف و راهبردهای کلان پنج ساله پدافند غیرعامل کشور در جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل به ریاست رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصویب شد.
اهداف کلان و راهبردهای پنج ساله پدافند غیرعامل کشور تصویب شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، هشتاد و چهارمین جلسه کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور در سال ۱۴۰۳ به ریاست سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و دبیر کارگروه و با حضور دیگر اعضا (مسئولان لشکری و کشوری) تشکیل شد.

در این جلسه، اهداف کلان و راهبردهای پنج ساله پدافند غیرعامل کشور برای ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی به تصویب رسید. دستگاه‌های اجرایی کشور موظف‌اند برنامه‌های خود را ذیل اهداف کلان و راهبردهای پنج ساله پدافند غیرعامل کشور مصوب، تنظیم و طی موافقنامه‌ای با سازمان پدافند غیرعامل کشور مبادله کنند.

خبر مرتبط
خبر مهم برای نیروهای مسلح/ تکلیف ساخت مسکن مشخص شد

مصوبات پانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن طی نامه شماره (۲۲۸۳۹) در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه توسط رییس جمهور و رییس شورای عالی مسکن ابلاغ شد.

بر اساس این مصوبه، سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز مکلف به هدایت و راهبری برنامه‎‌ها و نظارت بر اجرای آن است.

خبر مرتبط
قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشها و موفقیتها در قضایای اخیر، تاکید کردند: به‌لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید