رئیس سابق انرژی اتمی همه تقصیرها را به گردن این دولت‌ها انداخت/تکلیف این دو کاندیدا مشخص شد

کدخبر: ۶۵۵۹۳۰
اقتصادنیوز: رییس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: سعید جلیلی با قدرت در عرصه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باقی می‌ماند و از آقای قالیباف هم انتطار داریم تا برای اتحاد جبهه انقلاب، در قوه مقننه به فعالیت خود ادامه دهد.
رئیس سابق انرژی اتمی همه تقصیرها را به گردن این دولت‌ها انداخت/تکلیف این دو کاندیدا مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  فریدون عباسی دوانی عصر چهارشنبه در اجتماع حامیان سعید جلیلی در همدان اظهار کرد: همه ماجرای انرژی هسته‌ای تقصیر دولت اصلاحات و کارگزاران است و هیچکدام گردن دولت رئیسی و احمدی‌نژاد نبود.
وی تصریح کرد: از حیث ملاحظات شفافیت مالی، مجلس شورای اسلامی باید معاهدات خارجی را تصویب کند اما در زمان دولت روحانی، وزیر اقتصاد از ۴۰ بند قرارداد، ۳۹ بند را امضا کرده است.
عباسی دوانی افزود: در شرایط کنونی شارلاتانیزم مدرن به اسم پیشرفت و استفاده از نظرات کارشناسان، ادعای کاردان بودن می‌کند.
وی با اشاره به اینکه باید حواسمان به رای‌مان باشد تا اشتباه نکنیم، اظهار کرد: ما به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کنیم که اصلی‌ترین رکن آن نیز عدالت است و باید تلاش کنیم تا کشورهای دیگر از ما الگوبرداری کنند.

خبر مرتبط
هنوز فرصت اجماع هست/ ستاد انتخابات نحوه انصراف از کاندیداتوری را مشخص کرد

اقتصادنیوز: محسن اسلامی با بیان اینکه نامزدها شخصا یا از طریق نماینده خود باید کناره‌گیری خود را به صورت کتبی به ستاد انتخابات اعلام کنند، گفت: در قانون انتخابات ریاست جمهوری برخلاف قانون انتخابات مجلس، برای انصراف سقف زمانی اعلام نشده است.


نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: فردی که اکنون رئیس مجلس است چهار سال به او توصیه کردم تا در دستگاه قانونگذاری بماند و از تجربیات اجرایی خود در تصویب قانون‌های نطام‌مند استفاده کند.
وی ادامه داد: با چهار سال ریاست قوه مقننه و پذیرش توسط نمایندگان کنونی مجلس فرصت خوبی برای خدمت فراهم است تا جبهه انقلاب بتواند با وحدت بیشتری کار کند.
عباسی دوانی تاکید کرد: اگر بین رهبری و سه قوه انسجام نباشد بین ملت با دولت فاصله می‌افتد و که با حضور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی این انسجام تا ۸۰ درصد اتفاق افتاد.
رییس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: بهترین انتخاب دکتر سعید جلیلی است چراکه همه آن ۲۰ عنوانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، در وجود ایشان هست.

خبر مرتبط
علت ورود زاکانی به عرصه انتخابات مشخص شد

اقتصادنیوز: زاکانی کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: علت ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری این بود که ترسیدم که یک وقت برگردیم به دهه ۹۰.


وی همچنین اطهار کرد: دولت آینده باید از جوانان استفاده کند، زیرا موتور محرک دولت ما جوانان کشور هستند.

عباسی با اشاره به مشکلات معیشتی معلمان، کارگران و کارمندان و اینکه رئیس جمهور باید با قاطعیت کف و سقف حقوق‌ها را مشخص کند، گفت: تورم بیش از ۴۰ درصد بوده، اما حقوق کارمندان آنچنان افزایش نیافته است.

وی در پایان تاکید کرد: منابع انسانی سرمایه اصلی نظام است و شک نداشته باشید و بدنبال شایعات نروید زیرا آقای جلیلی هست و از صحنه هم کنار نمی‌رود.‌

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی