سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد:

حمله مقاومت یمن به چهار کشتی وابسته به آمریکا، اسرائیل و انگلیس

کدخبر: ۶۵۷۰۱۷
اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که مقاومت به چهار کشتی مرتبط با آمریکا، انگلیس و اسرائیل با موشک حمله کرد.
حمله مقاومت یمن به چهار کشتی وابسته به آمریکا، اسرائیل و انگلیس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یحیی سریع گفت: این حملات کشتی کانتینری موسوم به ام اس سی یونیفیک (MSC (Unific، کشتی های نفتکش موسوم به دلونیکس و لاکی سیلور و کشتی آنویل پوینت (Anvil Point) که بخشی از نیروی دریایی انگلیس است را هدف قرار دادند. سریع افزود که نیروهای مسلح یمن از موشک های کروز برای حمله به این کشتی ها استفاده کردند.

وی توضیح داد: در زمان حمله، کشتی کانتینری موسوم به ام اس سی یونیفیک در دریای عرب، نفتکش دلونیکس در دریای سرخ، نفتکش لاکی سیلور در دریای مدیترانه و کشتی آنویل پوینت در اقیانوس هند قرار داشتند. این سخنگو همچنین گفت که این دومین حمله به کشتی دلونیکس در یک هفته گذشته است.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی اسرائیلی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانیکه رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد. به دنبال حملات مذکور، آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی