اعتراف رسانه اسرائیلی به وحشت‌زدگی تل‌آویو از حمله ایران

کدخبر: ۶۶۶۲۲۸
اقتصادنیوز: تحلیل‌گر رسانه عبری زبان اعتراف کرد ایرانی‌ها در حال تماشای ما هستند و از شرایط استیصال و ترس و وحشت ما لذت برده و لبخند می‌زنند.
اعتراف رسانه اسرائیلی به وحشت‌زدگی تل‌آویو از حمله ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت با انتشار یادداشتی اعلام کرد، ایرانی‌ها به خوبی از تاثیر گذاری پارامتر روحی روانی بر اسرائیل آگاهی دارند.

یائیر کراوس نویسنده این یادداشت در مقدمه آن آورده است، اگر یک گروه واتساپی سری بین حماس، حزب الله و ایران وجود داشته باشد، بی شک این روزها اعضای این گروه از خوشحالی در حال مالیدن دستان خود به یکدیگر هستند و به یکدیگر علامت (V ) پیروزی را به یکدیگر نشان می‌دهند تا ثبت موفقیت دیگری برای اهداف ایران را نشان دهند، موفقیتی که در چارچوب آن ما در مقابل حزب الله قرار داده شدیم و باعث شد ما با شرایط طاقت فرسایی مواجه شویم.

در ادامه این یادداشت آمده است: چند هفته از ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران و فؤاد شکر فرمانده ارشد میدانی حزب الله در بیروت می‌گذرد، در این مدت طرف متخاصم، تروریسم خود را علیه آگاهی روانی ما انجام به کار گرفته است و ما را وارد یک موج انتحاری از نگرانی و وحشت کرده است به نحوی که نوع واکنش به ترور این دو فرد امروز بر گفتمان جامعه اسرائیل حکمفرما شده است.

نویسنده ادعا می‌کند که رسانه‌های گروهی، خیل عظیم تحلیل‌گران و سیاستمداران و صاحبان گروه‌های فیک در شبکه‌های اجتماعی هم با این موج روانی که ایران و حزب الله علیه ما به راه انداخته‌، همراه شده‌اند.

خبر مرتبط
این کشورها اقدام اخیر اسرائیل را شدیدا محکوم کردند+ جزئیات

اقتصادنیوز: عربستان و قطر به شدت یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی با حمایت ایتمار بن گویر وزیر افراطی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

او می‌افزاید: همانطور که در آوریل هم شاهد آن بودیم، پیش بینی‌ها و ارزیابی‌های مسئولین و هشدارهای سیاستمداران در کنار مطالب منتشر شده در رسانه‌های گروهی موج وحشت را تغذیه کرده و بازار پیش بینی زمان پاسخ هم بسیار داغ است، پیش بینی‌‌هایی که طبیعتا در فردای آن روز دروغ بودن آن به اثبات می‌رسد، با این حال این امر نیز مانع از آن نمی‌شود که تحلیل‌گران باز هم موعد جدیدی را برای این تهاجم اعلام کرده و بر آتش وحشت بیافزایند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید