اتحادیه اروپا «اقدام تحریک‌آمیز» بن گویر رابه شدت محکوم کرد

کدخبر: ۶۶۶۵۰۴
اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ارتباط با یورش اسرائیلی‌ها به مسجد الاقصی اعلام کرد: بروکسل اقدام تحریک‌‌آمیز وزیر اسرائیلی را به شدت محکوم می‌‌کند.
اتحادیه اروپا «اقدام تحریک‌آمیز» بن گویر رابه شدت محکوم کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، (توئیتر سابق) در ارتباط با یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی نوشت: اتحادیه اروپا اقدام تحریک‌ آمیز وزیر اسرائیلی را به شدت محکوم می‌ کند.

یورو نیوز گزارش داد، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه بر لزوم حفاظت از وضعیت اماکن مقدس تاکید کرد.

یورش ۲ هزار صهیونیست به سرکردگی ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی با محکومیت جهانی مواجه شده است.

خبر مرتبط
هشدار تند آلمان درباره اقدامات تحریک آمیز «ایتامار بن گویر»

اقتصادنیوز: وزارت خارجه آلمان امروز چهارشنبه یورش ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.

وزارت خارجه قطر هم در این راستا بیان کرد: ما به شدت یورش دو وزیر و اعضای کنست و صدها شهرک نشین به مسجدالاقصی را محکوم می کنیم.

حتی آمریکا به عنوان متحد نزدیک تل آویو در شرایط فعلی خاورمیانه چنین اقدامی را قابل پذیرش نمی‌ داند.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد: کاخ سفید به طور قاطع مخالف اقدام بن گویر در یورش به مسجد الاقصی است.

وزیر خارجه آمریکا در حالی یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی را تحریک آمیز خواند که روز گذشته اقدام به موافقت با فروش ۲۰ میلیارد دلار تسلیحات به رژیم صهیونیستی کرد؛ تسلیحاتی که قرار است برای نسل کشی فلسطینیان در غزه مورد استفاده قرار گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید