معرفی بهترین هتل ها در تفلیس (4 ستاره و 5 ستاره)

کدخبر: ۶۷۲۰۳۴
تفلیس پایتخت کشور گرجستان است و جزو یکی از توریستی ترین شهرهای جهان می باشد.
معرفی بهترین هتل ها در تفلیس (4 ستاره و 5 ستاره)

رپرتاژ آگهی: موقعیت مکانی این کشور در نزدیکی کشور ما ایران است و به همین دلیل از محبوب ترین و مورد علاقه ترین مقاصد برای سفر های خارجی در میان مردم ایران است. در طول سال تعداد زیادی گردشگر برای دیدن مکان های تاریخی و طبیعی این شهر به گرجستان سفر می کنند. مهم ترین دغدغه افراد در سفر به تفلیس انتخاب اقامتگاه مناسب از میان تعداد زیادی از اقامتگاه های این شهر است.

در این مقاله تصمیم داریم بهترین هتل های تفلیس را معرفی کرده و دیگر نکات مهم راجع به سفر به گرجستان را در اختیار شما قرار دهیم.

شروع سفر به گرجستان

در شروع سفر شما اول از همه بایستی بلیط تهران تفلیس خود را تهیه کنید و سپس به فکر اقامتگاهی مناسب برای خود باشید. نکته دیگری که بهتر است بدانید که واحد پول گرجستان لاری (GEL) نام دارد که هر لاری معادل 100 تتری می باشد. در این کشور مانند بسیاری از کشور ها پول به صورت سکه یا اسکناس استفاده می شود.

بهترین هتل های پنج ستاره تفلیس

هتل استامبا Estamba hotel

هتل استامبا یک هتل لوکس و پر زرق و برق است که تمامی اتاق های آن دکوراسیونی مدرن دارند و اکثراً دارای بالکن هستند. این هتل در مجموع 42 اتاق و سوییت دارد که منظره پنجره های هر اتاق نسبت به دیگری کاملاً متفاوت است؛ زیرا هرکدام رو به بخش خاصی از هتل باز می شوند مانند باغ، دهلیز پنج طبقه و منظره های دل انگیز دیگر که روح و چشم شما را جلا می بخشد.

لازم به ذکر است که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل رادیسون بلو ایوریا Radisson blu iveria

این هتل در قلب تجاری تفلیس قرار گرفته است و دارای 249 اتاق است که با طراحی مدرن خود فضایی آرامبخش برای گردشگران به ارمغان می آورد. تمامی اتاق های این هتل رو به نمای زیبای شهر است. در رستوران های مختلف این هتل انواع غذاهای با کیفیت آسیایی و اروپایی سرو می شود، که گردشگران نسبت به ذائقه خود می توانند هرکدام از این رستوران ها را انتخاب کنند.

موقعیت مکانی این هتل بسیار نزدیک به ایستگاه مترو، تئاتر اپرا، میدان آزادی، موزه هنر و ... است که سفر را از نظر رفت و آمد برای شما ساده تر خواهد کرد.

هتل ماریوت Marriott hotel

هتل ماریوت تفلیس، هتلی مجهز و مجلل است که در ابتدای ورود به آن متوجه این موضوع خواهید شد. این هتل دارای 127 اتاق با دکوراسیون چوبی مبله شده است که فضایی کلاسیک را برای شما ایجاد می کند. رستوران این هتل نیز انواع غذاهای بین المللی و منوی ویژه افراد رژیمی را سرو می کند و در منوی بار این هتل می توانید انواع نوشیدنی های خوش طعم را پیدا کنید.

هتل بیلتمور Biltmore hotel

هتل بیلتمور یکی از هتل های معروف تفلیس است که دارای 214 اتاق مجلل است و موقعیت مکانی آن به بسیاری از جاذبه های دیدنی و تاریخی تفلیس نزدیک است. مرکز اسپا و ماساژ این هتل بهترین انتخاب برای از بین بردن خستگی سفر برای شماست. فاصله فرودگاه بین المللی تفلیس تا این هتل به طور تقریبی 18 کیلومتر می باشد.

همچنین امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم، استخر، استخر کودکان، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری کودک و دیگر خدمات را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

هتل آیوتاIOTA hotel

با اینکه این هتل 5 ستاره در تفلیس دارای اتاق های نسبتاً کوچک است اما بسیار دنج هستند. رستوران و کافه ای که در پشت بام این هتل قرار دارد می تواند تجربه جالبی برای شما باشد. همچنین این هتل به مراکز خرید و مرکز شهر نزدیک است که سفر راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

بهترین هتل های چهار ستاره تفلیس

هتل هالیدی این holiday inn))

هتل هالیدی این می تواند یکی از بهترین هتل های 4 ستاره تفلیس باشد؛ زیرا بر خلاف اکثر هتل های چهار ستاره این شهر دارای امکانات بیشتر مانند استخر در فضای باز و داخلی هتل، مرکز ورزشی، رستوران های لوکس دارد. موقعیت مکانی این هتل نیز کاملاً مناسب است زیرا هنگامی که از هتل خارج می شوید در مقابل آن ایستگاه متروی (پلی تکنیک) را خواهید دید.

هتل رومز تفلیس Rooms hotel

این هتل نیز دارای موقعیت مکانی مناسبی از نظر نزدیکی به فرودگاه، مرکز مترو و... است. هتل رومز تفلیس اتاق های مجهزی دارد که هرکدام دارای مینی بار، سیستم تهویه هوا و دیگر تجهیزات هستند. همچنین شما در طول اقامت خود در این هتل می توانید از باشگاه آن به صورت رایگان استفاده کنید.

هتل ریور ساید River side

موقعیت مکانی این هتل در قسمت قدیمی شهر و دقیقاً مجاور رودخانه متکواری mtkvari شهر تفلیس است. این هتل چهار ستاره نیز دارای امکاناتی مانند اینترنت رایگان در تمام هتل، اتاق هایی با نمای رودخانه آرام متکواری و شهر تفلیس، رستوران واقع شده در پشت بام هتل و نزدیکی آن به جاذبه های گردشگری شهر تفلیس است.

هتل پریماوراPrimavera

در اتاق های هتل پریماورا تفلیس، میز کار و کمدهای لباس و اینترنت بی سیم برای با کیفیت تر شدن سفر شما قرار دارد. رستوران این هتل در طبقه ی پنجم آن واقع شده است که انواع غذاهای بین المللی در این رستوران سرو می شود. همچنین در طبقه آخر این هتل برای اوقات استراحت و تفریح شما استخری با سقف شیشه ای تعبیه شده است، که پس از آن می توانید از خدمات ماساژ هتل نیز استفاده کنید.

هتل مرکور تفلیس اُلد تاون Mercure old town

این هتل در میان هتل های هم رده خود امکانات بهتری دارد و اقامتی با کیفیت را برای گردشگران فراهم می کند. در دکوراسیون اتاق های این هتل از رنگ های شاد استفاده شده و همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع، مینی بار هستند. شما در تمامی بخش های این هتل به اینترنت دسترسی خواهید داشت.

هتل در طبقه آخر خود یک تراس دارد که چشم انداز زیبایی از شهر را به شما نشان می دهد. صبحانه در تمام روزهای هفته برای گردشگران سرو می شود و در رستوران های آن می توانید غذا های لذیذ گرجی را مزه کنید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تعداد انگشت شماری از بهترین هتل های تفلیس را از نظر موقعیت مکانی و خدمات دهی آنها برای راحتی هرچه بیشتر سفر شما معرفی کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید