پیام وزیر فرهنگ به مناسبت درگذشت امین تارخ

کدخبر: ۵۲۳۶۹۰
اقتصادنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت زنده‌یاد امین تارخ، پیام تسلیت صادر کرد.
پیام وزیر فرهنگ به مناسبت درگذشت امین تارخ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، فقدان زنده یاد امین تارخ را ضایعه ای جبران ناپذیر برای جامعه هنری کشور دانست و نوشت: مرحوم تارخ بازیگری باوقار و صاحب سبک در حرفه خود و آموزگاری بزرگ بود که شاگردان بسیاری را برای هنرهای نمایشی این مرز و بوم تربیت کرد.

زمان و مکان خاکسپاری امین تارخ اعلام شد

محمدمهدی اسماعیلی در پیام تسلیت خود نوشت: درگذشت هنرمند خوش نام و پیشکسوت عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون زنده یاد امین تارخ باعث تاثر و تالم گردید.

وی در این پیام ادامه داد: مرحوم تارخ هنرمندی توانا و نجیب و با دانش در عرصه فرهنگ و هنر کشور بود که نقش آفرینی های او آثار ماندگار و فاخر هنری هیچگاه از یادها نخواهد رفت. بازیگری باوقار و صاحب سبک در حرفه خود و آموزگاری بزرگ که شاگردان بسیاری را برای هنرهای نمایشی این مرز و بوم تربیت کرد.

اسماعیلی افزود: بی‌تردید فقدان این هنرمند فرهیخته و متین برای جامعه هنری کشور ضایعه ای جبران ناپذیر و فراموش نشدنی است و به بازماندگان آن مرحوم و همچنین هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون تسلیت می گویم. از پروردگار مهربان برای آن هنرمند فقید، علو درجات در زندگی ابدی و برای بازماندگان و خانواده محترم تارخ، صبر و اجر جمیل مسالت دارم.

امین تارخ بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان عصر امروز در سن ۶۹ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

فرزند زنده‌یاد امین تارخ، گفت: زمان تشییع پدر روز دوشنبه چهارم مهرماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) انجام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید