خواص باورنکردنی لوبیا سفید برای دیابتی‌ها

کدخبر: ۶۷۹۷۰۳
اقتصادنیوز: لوبیا سفید برای سلامتی مفید است. این ماده غذایی یک گزینه سالم برای بیماران مبتلا به آسم و دیابت محسوب می‌شود و به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند.
خواص باورنکردنی لوبیا سفید برای دیابتی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، لوبیا سفید یکی از انواع لوبیاها و از خانواده‌ی حبوبات است که خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد و به تقویت حافظه، درمان کم خونی، سلامت دستگاه گوارش و پیشگیری و درمان سرطان کمک می‌کند.

خبر مرتبط
خوردن آجیل و لوبیا از این بیماری های مرگ بار پیشگیری می کند

اقتصادنیوز : نتایج پژوهش جدید نشان داده است که گنجاندن بیشتر آجیل، لوبیا و غلات کامل در رژیم غذایی فرد می‌تواند به نتایج بهتری برای سلامتی منجر شود.

خواص لوبیای سفید
 
تقویت حافظه به علت سرشار بودن از فسفر

جلوگیری از کم‌خونی به خاطر آهن زیاد

سرشار از منیزیم است

تنظیم کننده سطح پتاسیم و کلسیم است

افزایش سرعت سوخت و ساز بدن

از ابتلا به دیابت جلوگیری می‌کند

مواد مغذی: از نظر ارزش تغذیه‌ای، لوبیای سفید سرشار از پروتئین و فیبر است و مقادیر قابل توجهی کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سلنیوم و فولات دارد. این لوبیا همچنین منبع خوبی از کولین است. جالب است بدانید که دسترسی زیستی آهن (نسبت ماده مغذی که هضم و جذب می‌شود) در لوبیای سفید بیشتر از سایر انواع لوبیا است.

فواید برجسته برای سلامتی: مشابه لوبیای سیاه، مصرف لوبیای سفید برای سلامت روده مفید است، هم میکروب‌های مفید روده را بهبود می‌بخشد و هم به تقویت دیواره روده کمک می‌کند.

چگونه بیشتر از آن در رژیم غذایی خود استفاده کنید: لوبیای سفید را می‌توان در غذاهای مختلف مانند سوپ‌ها، چیلی‌ها، سالادها و دیپ‌ها استفاده کرد. همچنین می‌توان آن‌ها را پوره کرده و در اسموتی‌ها یا سس‌ها به کار برد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید