قالیباف: ملت باید با انتخابی صحیح آینده کشور را رقم بزنند

کدخبر: ۶۵۵۳۰۸
اقتصادنیوز: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت باید با حضور گسترده در پای صندوق های رای با انتخابی صحیح آینده کشور را رقم بزنند.
قالیباف: ملت باید با انتخابی صحیح  آینده کشور را رقم بزنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف بعدازظهر یکشنبه در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: یکی از روش های مطمئن و کم هزینه در نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد تحول عرصه انتخابات است.

خبر مرتبط
حمله تند قالیباف به روحانی و ظریف در قم/ خجالت هم چیز خوبی است

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی‌ها می‌گویند قانون راهبردی مجلس مانع حل برجام بود، خجالت هم چیز خوبی است.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انتخابات فرصت ارزشمندی برای کشور است افزود: مردم با حضور در پای صندوق های رای رییس قوه مجریه که دارای اختیارات گسترده ای در عرصه های مختلف است را انتخاب می کنند و از این طریق می توانند نسبت به حل مشکلات کشور مشارکت کنند.

قالیباف با بیان اینکه انتخابات عرصه تعیین سرنوشت کشور است افزود: نعمت حضور در عرصه انتخابات و مشارکت در سرنوشت به برکت امام راحل و خون شهدا حاصل شده است و ملت باید با حضور گسترده در پای صندوق های رای با انتخابی صحیح آینده کشور را رقم بزنند.

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی