پاسخ جلیلی به کنایه پورمحمدی/ سالهاست منتظر ریاست جمهوری هستم+ فیلم

کدخبر: ۶۵۶۹۸۶
اقتصادنیوز: سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری درباره اینکه پایگاه حزبی را دنبال نمی کند توضیحاتی ارائه داد
پاسخ  جلیلی به کنایه پورمحمدی/ سالهاست منتظر ریاست جمهوری هستم+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان مناظره دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری گفت : برای اداره کشور اینطور نیست که یکی علامه دهر باشد و بگوید من همه چیز بلدم پس سلّونی قبل ان تفقدونی.

جلیلی افزود: اما رئیس جمهور با رئیس دانشگاه فرق دارد؛ باید تصمیم بگیرد. باید مباحث کارشناسی را قبلاً انجام داده باشید و وقتی اعلام آمادگی می کنید برای ریاست جمهوری باید از قبل کارهای کارشناسیتان را انجام داده باشید و جمع بندی کرده باشید بین نگاه های مختلف. مباحث کارشناسی باید قبل از زمانی که برای ریاست جمهوری اقدام کرده باشید انجام شده باشد.

به گفته جلیلی، یکی از دوستان در مناظره به  من گفت که 11 سال است زنبیل گذاشته‌اید؛ گفتم بله! به هرحال نمی شود حرف کلی زد باید بررسی کرده باشید.  بحث ما این است که با جلسات محفلی و لابیها و گعده‌ها آنچه به مصلحت کشور است در نمی‌آید. ما محدود و بسته به یک عده و محفل نیستیم. همه ایران سرای من است. همه مردم باید مشارکت کنند.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی