حملات حزب‌الله لبنان با موشک های جدید/ کدام مواضع اسرائیل هدف قرار گرفت؟

کدخبر: ۶۴۳۳۸۲
اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله - صحنه‌هایی از عملیات هدف قرار دادن مقر فرماندهی و استقرار نیروهای گردان ۵۱ تیپ گولانی ارتش اشغالگر در شهرک المناره را منتشر کرد.
حملات حزب‌الله لبنان با موشک های جدید/ کدام مواضع اسرائیل هدف قرار گرفت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، این صحنه‌ها نشان دادند مقاومت اسلامی با استفاده از موشک‌های هدایت شونده منحنی از نوع «الماس» که موشک‌های مدرنی هستند و برای اولین بار توسط مقاومت وارد نبرد کنونی می‌شوند و با اتکا به هدایت تلویزیون کابلی به هدف حمله می‌کنند و به آنها اجازه می‌دهد از دفاع و استحکامات عبور کرده و نقاط ضعف دشمن را هدف قرار دهند، پایگاه صهیونیست‌ها در المناره را هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان روز شنبه با حمله ترکیبی با پهپادهای تهاجمی و موشک‌های هدایت شونده به مقر فرماندهی نظامی در شهرک المناره، نیروهای گردان ۵۱ گولانی حمله کرد که این حملات مستقیماً به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

این در حالی است که آژیرهای هشدار امروز -یکشنبه- در الجلیل علیا در نزدیکی مرزهای لبنان به صدا درآمدند. منابع صهیونیست گزارش دادند از ترس نفوذ پهپاد بین الجلیل و حرمون این آژیرها به صدا درآمدند.

خبر مرتبط
درگیری‌های مسلحانه مقاومت با نظامیان اسرائیل در طولکرم/ شهادت ۲ جوان فلسطینی

اقتصادنیوز: منابع امنیتی از شهادت ۲ جوان فلسطینی و زخمی شدن ۲ تن دیگر به ضرب گلوله اشغالگران در نزدیکی ایست بازرسی «سالم» در غرب جنین خبر دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از ۶ حمله صهیونیست‌ها به شهرک‌های مارون الراس و طیر حرفا در جنوب لبنان خبر داد.

خبر مرتبط
پیام مهم رهبران مقاومت به مذاکره کنندگان حماس/ در رفح می جنگیم؛ امتیاز ندهید

اقتصادنیوز: روزنامه عرب زبان رای الیوم نوشت: رهبران مقاومت در غزه با ارسال پیام‌هایی، به مذاکره کنندگان حماس اطلاع داده اند که آمادگی کامل برای نبرد در رفح دارند و آنها نباید امتیازی در قبال ممانعت از نبرد در این منطقه بدهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید