رفح نام دیگر غزه؛بمباران پناهگاه آوارگان در رفح 20کشته و مجروح بر جای گذاشت

کدخبر: ۶۴۵۵۴۵
اقتصادنیوز: در ادامه یورش رسمی اشغالگران به رفح و در ادامه بمباران یک منزل مسکونی در غرب رفح که به پناهگاه آوارگان شمال نوار غزه تبدیل شده،۲۰ نفر شهید و مجروح شدند که بیشتر آنان از زنان و کودکان هستند.
رفح نام دیگر غزه؛بمباران پناهگاه آوارگان در رفح 20کشته و مجروح بر جای گذاشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، بمباران یک منزل مسکونی و محل اسکان آوارگان در غرب شهر رفح، ۴ شهید و دست‌کم ۱۶ مجروح برجای گذاشت.

تارنمای اینترنیتی فلسطین الیوم چهارشنبه شب گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیلی منطقه تل السلطان در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

خبر مرتبط
عملیات رفح «سناریوی نمایشی» بی‌بی برای خرید زمان

یک نشریه انگلیسی در تحلیلی عملیات ارتش اسرائیل در شرق رفح را نمایشی کاذب از سوی نتانیاهو برای کسب وقت و فاقد راهبرد نظامی توصیف کرد.

برپایه این گزارش، این جنایت ۴ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر هم مجروح شدند.

پیش از این نیز، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که که طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۵۵ نفر شهید و ۲۰۰ نفر دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

خبر مرتبط
اسرائیل رفح را ویران کرد/ صحنه‌های دردناک از آوارگی فلسطینیان+ عکس

اقتصادنیوز: تصاویری از کوچ اجباری ساکنان رفح پس از حمله زمینی و هوایی ارتش اسرائیل که توسط رویترز منتشر شده است را مشاهده کنید.

همچنین وزارت بهداشت غزه بیان کرد که بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۳۴ هزار ۸۴۴ نفر شهید و ۷۸ هزار و ۴۰۴ نفر زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها بوده و اشغالگران از امدادرسانی به آن‌ها ممانعت می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه