سفر معاون اول رئیسی به مشهد

کدخبر: ۶۴۷۷۸۰
اقتصادنیوز: معاون اول رییس جمهور صبح یکشنبه در سفری برنامه ریزی نشده در شهر مشهد حضور یافت و از مناطق مختلف سیل زده این شهر بازدید کرد.
سفر معاون اول رئیسی به مشهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، محمد مخبر صبح یکشنبه در سفری برنامه ریزی نشده در شهر مشهد حضور یافت و از مناطق مختلف سیل زده این شهر بازدید کرد.

معاون اول رئیس جمهور در این بازدید که با همراهی معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری، استاندار خراسان رضوی، فرماندار و شهردار شهر مشهد و مسوولان دستگاه‌های امدادی و دولتی انجام شد، با توضیحات مسوولان از میزان خسارات و روند امدادرسانی به مردم سیل زده مطلع شد و در جریان این بازدید و در فضایی صمیمی پای درد و دل ها، مشکلات و دغدغه های مردم نشست.

خبر مرتبط
واکنش قالیباف به سیل مشهد/ دستور فوری صادر شد

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رفع اشکالات زیرساختی برای مدیریت بارندگی‌های شدید در کلانشهر مشهد کمیسیون عمران را مامور کرد تا به این موضوع رسیدگی کند.

وی همچنین با قدردانی از حضور شبانه روزی و خدمت رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی به مردم آسیب دیده سیل اخیر تاکید کرد که دولت سیزدهم علاوه بر جبران خسارات، در کنار مردم شریف این استان و شهر مشهد برای حل مشکلات و مسائل آنان خواهد بود.

خبر مرتبط
مقاومت عجیب دوبی در برابر سیل سهمگین

اقتصادنیوز: همین چند هفته پیش که سیل در امارات متحده عربی مردم آن سامان را گرفتار کرده بود، کم نبودند رسانه‌هایی که زبان به استهزای آنان گشودند که «با این همه ادعا، از مدیریت یک سیل عاجز مانده‌اند…».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی