سازمان جهانی بهداشت حمله به رفح را محکوم کرد/ امنیت از دست رفته در رفح

کدخبر: ۶۴۹۸۸۹
اقتصادنیوز :مدیر سازمان جهانی بهداشت تأکید کرد با ادامه خشونت در رفح حدود یک میلیون آواره مجددا در جستجوی امنیت از دست رفته هستند.
سازمان جهانی بهداشت حمله به رفح را محکوم کرد/ امنیت از دست رفته در رفح

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «تدروس ادهانوم گبریسوس» مدیر سازمان جهانی بهداشت گفت: با ادامه خشونت در رفح حدود یک میلیون آواره بار دیگر در جستجوی امنیت از دست رفته هستند.

طبق گزارش الجزیره، وی افزود: بستن مرزهای رفح و کمبود سوخت و کمک‌ها باعث شد ما نتوانیم از سیستم بهداشتی حمایت کنیم.

سازمان جهانی بهداشت حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان رفح را که منجر به کشته شدن ۴۵ آواره و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر در چادرها شد، محکوم کرد.

خبر مرتبط
جهان در شوک/ فاجعه جانکاه رفح؛ جایی که مرده‌ها هم در امان نیستند

اقتصادنیوز: حمله خونین اسرائیل به محل استقرار آوارگان فلسطینی برای این بازیگر حاشیه ساز شد، بالاخص بعد از رسانه‌ای شدن تصاویر قربانیان این حمله، کودکان و زنانی سوخته.

در میان تداوم محکومیت جهانی کشتار یکشنبه شب اشغالگران در رفح و هدف قرار دادن آوارگان در اردوگاهی در نزدیکی منطقه تل السلطان در غرب رفح در جنوب نوار غزه، ارتش اشغالگر بامداد امروز سه‌شنبه بار دیگر بمباران این منطقه را از سرگرفت.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در نتیجه گلوله‌باران چادرهای آوارگان و محله تل السلطان توسط توپخانه رژیم صهیونیستی، ۱۶ فلسطینی به شهادت رسیدند.

خبر مرتبط
سازمان بهداشت جهانی بیانیه داد/ حملات به آوارگان رفح را محکوم می کنیم

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند که سازمان جهانی بهداشت حملات رژیم صهیونیستی به آوارگان فلسطینی در رفح را محکوم کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی