حکیم: رژیم صهیونیستی در پی برافروختن جنگ در منطقه و جهان است

کدخبر: ۶۶۳۴۴۱
اقتصادنیوز: رئیس جریان حکمت ملی عراق در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور فؤاد شکر توسط اسرائیل در لبنان، به ملت و سران مقاومت لبنان تبریک و تسلیت گفت.
حکیم: رژیم صهیونیستی در پی برافروختن جنگ در منطقه و جهان است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، عمار حکیم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت فرمانده ارشد حزب الله در ضاحیه جنوبی به ملت برادر و سران طرفدار مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در پی برافروختن جنگ در منطقه و جهان است.

رئیس جریان حکمت ملی عراق در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور فؤاد شکر (رحمه الله) از فرماندهان ارشد جنبش حزب الله لبنان توسط رژیم تروریستی صهیونیستی در ضاحیه در جنوب لبنان به ملت و سران مقاومت لبنان تبریک و تسلیت گفت.

خبر مرتبط
واکنش رهبر انصارالله به شهادت هنیه و فرمانده ارشد حزب‌الله

اقتصادنیوز: سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر معنوی انقلاب یمن در پیامی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس و فرمانده ارشد حزب الله به دست رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

سید عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق با ابراز همدردی با مردم و مقاومت لبنان در پی شهادت فؤاد شکر (رحمه الله) تاکید کرد که این رژیم به دنبال گسترش جنگ در کل منطقه و جهان است.

وی افزود که این حملات به همه جهان ثابت کرده است که رژیم اشغالگر صهیونیستی، به دنبال گسترش دامنه جنگ در همه طرف‌ها برای شعله‌ور کردن منطقه و جهان و تهدید امنیت و ثبات ملت‌ها بدون هیچ مانع و عامل بازدارنده‌ای است.

خبر مرتبط
بیانیه جنبش مقاومت اسلامی لبنان درباره زمان سخنرانی سید حسن نصرالله

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی لبنان طی صدور اطلاعیه‌ای از سخنرانی سید حسن نصرالله در جریان مراسم بدرقه پیکر پاک شهید فرمانده ارشد مقاومت «سیدفؤاد شکر» خبر داد.

حکیم برای این شهید رحمت و اسکان در بهشت و برای خانواده بزرگوار و بستگان و رهروان مسیر او، صبر و شکیبایی را خواستار شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید