اذعان بلومبرگ به خسارت سنگین اسرائیل از عملیات وعده صادق2

کدخبر: ۶۷۸۹۹۱
اقتصادنیوز: بلومبرگ از خسارات سنگین رژیم صهیونیستی در پی عملیات «وعده صادق ۲» خبر داد و این خسارات را سنگین‌ترین زیان این رژیم از آغاز جنگ کنونی عنوان کرد.
اذعان بلومبرگ به خسارت سنگین اسرائیل از عملیات وعده صادق2

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، بلومبرگ اعلام کرد که گزارش‌های سازمان‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد صدها ساختمان واقع در سرزمین‌های اشغالی در پی حمله موشکی ایران به این مناطق در قالب عملیات واکنشی «وعده صادق ۲» دچار زیان شده‌اند.

این خبرگزاری بیان کرد که بیش‌تر این زیان‌ها به مرکز اراضی اشغالی و جنوب «تل آویو» و «هود هشارون» وارد شده است.

همچنین بلومبرگ تاکید کرد که این زیان‌ها بدون در نظر گرفتن خسارات واردشده به پایگاه‌های هوایی صهیونیستی «تل نوو» و «نواتیم» محاسبه شده است.

خبر مرتبط
اسرائیل اجازه ارسال کمک‌ به لبنان نداد

اقتصادنیوز: رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رییس مجلس امارات گفت: رژیم صهیونیستی اجازه پرواز برای ارسال کمک به لبنان را نمی‌دهد که این رفتاری کاملا وحشیانه و غیرانسانی است و همه ما کشورهای منطقه در این خصوص وظیفه داریم.

بلومبرگ به نقل از سازمان امور مالیاتی رژیم صهیونیستی گزارش داد که زیان‌های وارد شده به این رژیم در پی انجام عملیات «وعده صادق ۲» از سوی ایران بین ۴۰ تا ۵۳ میلیون دلار برآورد شده است.

این خبرگزاری آمریکایی تاکید کرد که این میزان خسارت، بیش‌ترین زیانی است که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ کنونی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون متحمل شده است.

علاوه بر این روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز در گزارشی اذعان کرد که حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی در قالب عملیات «وعده صادق ۲» خساراتی به میزان ۵۳ میلیون دلار را به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید