دستور به شهرک‌نشینان برای کاهش تردد از ترس حملات حزب‌الله

کدخبر: ۶۸۱۴۵۳
اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی که سال‌ها درباره قدرت سامانه پدافند هوایی خود موسوم به گنبد آهنین تبلیغات دروغین کرده بود، اکنون در مواجهه با حملات گسترده حزب الله به استیصال افتاده و به دنبال یافتن راهکاری برای کاهش تلفات در سرزمین‌های اشغالی است.
دستور به شهرک‌نشینان برای کاهش تردد از ترس حملات حزب‌الله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان صهیونیست خواسته تردد خود را به دلیل حملات گسترده حزب الله کاهش دهند.

به گزارش الجزیره، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل آویو از شهرک نشینان ۲۵ شهر در شمال سرزمین‌های اشغالی خواسته است برای کاهش خطرات ناشی از حملات حزب الله، تا جایی که می‌توانند تحرکات خود را کم کرده و از اجتماع در مکان‌های شلوغ اجتناب کنند. 

بر این اساس، مقامات صهیونیست به شهرک نشینان منطقه اشغالی الجلیل هشدار داده اند در مناطق امن باقی مانده و در شهرک‌ها کمتر تردد کنند. 

خبر مرتبط
رویارویی ایران و اسرائیل؛ قمار پرهزینه واشنگتن/ پادشاهی‌های خلیج فارس در کدام زمین بازی می‌کنند؟

اقتصادنیوز: در شرایطی که گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال رویارویی تهران و تل‌آویو قدرت گرفته، ناظران در صددند تا رویکرد کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را در ارتباط با رویارویی احتمالی بررسی کرده و به پیامدهای و پس لرزه‌های آن بپردازند.

منابع صهیونیست می‌گویند تنها در روز گذشته حزب الله دستکم ۲۳۵ موشک، راکت، و پهپاد به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی شامل حیفا، دومین بندر و سومین شهر بزرگ در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است. 

از این رو، صهیونیست‌ها به شدت بیم دارند سامانه‌های دفاع موشکی به دلیل حجم گسترده حملات حزب الله نتواند با آنها مقابله کند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از ورود و خروج سرمایه به بورس

      اقتصادنیوز: پرونده معاملات بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت با خروج هزار و ۶۵۵ میلیارد تومان دیگر در سمت منفی تابلو…

    کارگزاری مفید