قیمت دنا در بازار قد کشید

کدخبر: ۶۵۰۴۲۲
اقتصادنیوز: بازار خودرو در دومین هفته از خرداد 1403 با افت قیمت خودروهای پرتقاضا همراه بود. تنها تارا پلاس گیربکس دستی رشد قیمت را به خود دید.
قیمت دنا در بازار قد کشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، قیمت تارا پلاس با گیربکس دستی در بازه یک هفته‌ای حدود پنج میلیون تومان گران شد. خریداران برای در اختیار گرفتن این خودرو باید حدود ۸۳۰ میلیون تومان پرداخت کنند. بررسی قیمت‌های بازاری خودروهای پرتقاضا نشان می‌دهد دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک توربو آپشنال بیشترین افت قیمت را تجربه کرد.

این خودروی اتوماتیک در بازه سوم خرداد تا دهم خرداد ۱۴۰۳ اُفت قیمت حول و حوش ۷۰ میلیون تومانی را به خود دیده است. سورن پلاس با ایکس یو ۷ نیز کمترین افت قیمت را در بین خودروهای پرتقاضا در کارنامه خود ثبت کرده است. متقاضیان باید برای در اختیار گرفتن این مدل سورن پیش از رفتن به بازار حساب خود را حدود ۶۲۰ میلیون تومان شارژ کنند.

خبر مرتبط
خط تولید این خودرو 31 خرداد تعطیل می‌شود

اقتصادنیوز: مدتی است با طرح موضوع توقف تولید پژو پارس، از سورن پلاس، خودرویی دارای استانداردهای ۸۵گانه، به عنوان جایگزین این محصول یاد می‌شود.

خبر مرتبط
حقوق ورودی خودروهای برقی و هیبریدی ابلاغ شد

اقتصادنیوز: گمرک جمهوری اسلامی حقوق ورودی خودروهای برقی و (بنزینی- برقی) هیبریدی را ابلاغ کرد که بر اساس آن حقوق ورودی برقی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی معادل نیم واحد درصد، حقوق ورودی برقی برای سایر متقاضیان چهار واحد درصد و حقوق ورودی خودروهای برقی - بنزینی (هیبریدی) ۱۵ واحد درصد تعیین شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی