برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت درباره تولید خودرو/نظر نمایندگان مجلس جلب شد؟

کدخبر: ۶۶۶۱۷۳
اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز این کمیسیون از برنامه خود برای افزایش تولید و همینطور رقابتی کردن تولید خودرو در کشور خبر داد.
برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت درباره تولید خودرو/نظر نمایندگان مجلس جلب شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علی آذری با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در این جلسه وزرای پیشنهادی نیرو، صمت و فرهنگ و ارشاد اسلامی میهمان کمیسیون بودند و به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار داشت: در این جلسه وزیر صمت عنوان کرد که افزایش تولید خودرو و رقابتی کردن آن در کشور در دستور کار این وزیر قرار دارد.

وی افزود: همچنین وزیر صمت عنوان کرد که بحث بهره‌مندی و استفاده مردم از خودروی برقی نیز به طور جد در دستور کار این وزارتخانه قرار خواهد داشت.

آذری خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه وزیر پیشنهادی نیرو در ارائه برنامه‌های خود عنوان کرد که نوسازی شبکه توزیع برق و افزایش تولید در این بخش و نیز هوشمندسازی شبکه توزیع در دستور کار وی قرار دارد.

خبر مرتبط
چشم انداز وزارت صمت در دولت پزشکیان/ ماموریت ویژه محمد اتابک چیست؟

اقتصادنیوز: «صمت» در دولت مسعود پزشکیان به کدام سو خواهد رفت؟ سکاندار تولید و تجارت چگونه می‌‌‌تواند رونق‌‌‌ساز بخش صنعت و حیات‌‌‌بخش جریان تجارت در کشور باشد؟ بررسی «دنیای‌اقتصاد» نشان می‌دهد تصمیم خطیری که می‌‌‌تواند برای محمد اتابک، نامزد پیشنهادی دولت چهاردهم جهت تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت حکم کیمیا را داشته باشد، تغییر در وضعیت صادرات غیرنفتی کشور است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارائه برنامه‌های خود بر استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله ظرفیت‌های مردمی و نیز حمایت از صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد.

وی افزود: به طور کل فضای کمیسیون نسبت به وزرای پیشنهادی نیرو فرهنگ و ارشاد اسلامی و صمت در جلسه امروز مثبت بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید