کنایه پورمحمدی به جلیلی/مدیر ارشد باید سابقه داشته باشه نه فقط اطلاع /نظام اداری معیوب همه برنامه ها را بر باد می‌دهد+ فیلم

کدخبر: ۶۵۵۶۶۸
اقتصادنیوز: مصطفی پورمحمدی در جریان آخرین مناظره گفت:اگر بالاترین درآمد نفتی را داشته باشید و بهترین برنامه و مدیران را در خدمت داشته باشید با ساختار معیوب اداری همه چیز هرز خواهد رفت.
کنایه پورمحمدی به جلیلی/مدیر ارشد باید سابقه داشته باشه نه فقط اطلاع /نظام اداری معیوب همه برنامه ها را بر باد می‌دهد+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، پورمحمدی گفت: در موضوع اول در خصوص تولید دماسنج را بازار بورس معرفی کردم. موضوع دوم اداری و نظام اداری است. اگر شما بالاترین درآمد نفتی را داشته باشید، بهترین برنامه را برنامه نویسان بنویسند، بهترین مدیران در خدمت شما باشند با ساختار اداری و نظام معیوب اداری همه چیز زمین‌گیر خواهد شد. بهره‌وری به صفر می‌رسد. منابع هضم و اصطکاک و بحران در جامعه ایجاد می‌شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل گرفتاری‌های تاریخ اخیر ما مسئله نظام اداری و بروکراسی معیوب است. مدیران ارشد ما به این قصه توجه ندارند علت آن این است که ناآگاه هستند.

وی افزود: به عنوان یک طلبه ادعا ندارم ولی در این حوزه علم و یقین دارم، ۴۵ سال در عمده حوزه‌های اداری کشور حضور مستقیم و کارشناسی داشتم. می‌گوئیم دولت چابک و متناسب اما راهکار آن چی است که دنیا آن را تجربه کرده است. الان تجربه‌های بسیار موفقی وجود دارد و جلوی چشم ما است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت الکترونیک امروز مشکل‌گشا است. اما توجه کنیم نه دولت ظاهری و سوری و کامپیوتر جلوی چشم باشد و دفاتر خدمات الکترونیک این‌ها نیست. دولت الکترونیک یعنی اینکه شما به هیچ دفتر و دستگاه دولتی مراجعه نکنید. یعنی شما منتظر نمانید و هزینه زیادی خرج نکنید. این یعنی دولت الکترونیک.


وی افزود: امروز مردم تکلیفشان را نمی‌دانند آیا به کامپیوتر بروند یا کاغذ بفرستند. با این نظام اداری راه به جایی نخواهیم برد. من به کارمندان و مدیران احترام می‌گذارم. بسیاری از آنها متعهد وفادار و مؤمن و سخت‌کوش هستند. این وظیفه مدیر است که ساختار را اصلاح کند.
وی افزود: بسیاری از افراد در دفاتر می‌توانند مشاور باشند. مشاوران می‌توانند مردم را راهنمایی کنند. بدانیم یکی از مشکلات اصلی کشور نظام اداری است و ما با نگاه نو نگاهی که در دنیا تجربه شده است و خودش را ثابت کرده دولت‌ها را کوچک و کم هزینه با بهره‌وری بالا کرده است از این تجربه استفاده کنیم.

 

 

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی