مقام سابق نظامی اسرائیل: نباید به این حملات افتخار کرد؛ چرا که ...

کدخبر: ۶۸۱۷۵۲
اقتصادنیوز: رئیس سابق اطلاعات نظامی صهیونیستی با اشاره به حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه مواضع نظامی ایران گفت: نباید به این حملات افتخار کرد؛ چرا که ایران یک کشور بزرگ با قابلیت‌های موشکی شگفت‌انگیز است.
مقام سابق نظامی اسرائیل: نباید به این حملات افتخار کرد؛ چرا که ...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس سابق اطلاعات نظامی صهیونیستی ایران را کشوری بزرگ با قابلیت‌های موشکی شگفت‌انگیز برشمرد که باید از جنگ فرسایشی با آن خودداری کرد.

رئیس سابق اطلاعات نظامی صهیونیستی با اشاره به حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه مواضع نظامی ایران گفت: نباید به این حملات افتخار کرد؛ چرا که ایران یک کشور بزرگ با قابلیت‌های موشکی شگفت‌انگیز است.

خبر مرتبط
واکنش دبیرکل سازمان ملل به اقدام تجاوزکارانه اسرائیل

سخنگوی سازمان ملل متحد در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران اعلام کرد: «دبیرکل سازمان ملل از ادامه تشدید تنش در خاورمیانه به شدت نگران است. همه اقدامات تشدید کننده محکوم هستند و باید متوقف شوند.»

رئیس سابق اطلاعات نظامی اسرائیل افزود: باید از جنگ فرسایشی با ایران که رهبران سیاسی ما سعی در دامن زدن به آن را دارند، دوری کرد.

وی همچنین گفت: به نظر می رسد حمله به ایران، بر اساس منطق بسته شدن تبادل پاسخ است.

قرارگاه پدافند هوایی ایران بامداد روز شنبه در یک اطلاعیه تصریح کرد که با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید