نقشه دولت پزشکیان برای خانه‌دار کردن مردم+ فیلم

کدخبر: ۶۷۹۶۶۹
اقتصادنیوز:‌ سخنگوی دولت اعلام کرد که مسکن یکی از اولویت‌های دولت در تسهیل ازدواج و جوانی جمعیت است. او افزود که ۸۰۰ هزار واحد مسکن حمایتی بر روی اراضی ۹۹ ساله ساخته می‌شود و ۳۷۰ هزار قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌ها منعقد شده است. همچنین، یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکن به‌صورت خودمالکی در حال ساخت است.
نقشه دولت پزشکیان برای خانه‌دار کردن مردم+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران افزود: مسکن یکی از اولویت‌ها و مسائلی است که در راستای تسهیل ازدواج و جوانی جمعیت دارای اهمیت است و یک موضوع فرابخشی به حساب می‌آید، رویکرد دولت پرهیز از عددسازی و بیان واقعیات به جامعه است.

وی گفت: بر اساس برنامه وزارت راه قرار است اولا ۸۰۰ هزار واحد مسکن حمایتی بر روی اراضی ۹۹ ساله تکمیل و ساخته شود که از این تعداد ۳۷۰ هزار قرارداد مشارکت مدنی آن‌ها با بانک‌های عمال تکیل شده و مابقی نیز منتظر انعقاد قرارداد است.

وی تاکید کرد: حدود ۱ میلیون ۷۰۰ هزار واحد نیز به صورت خودمالکی شهری و خودمالکی روستایی در حال ساخت است، ۲۰ هزار مسکن از ۸۰۰ هزار اولیه تحویل شده است.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «افشای برنامه دولت پزشکیان برای خانه‌دار کردن مردم/ ماجرای ۸۰۰ هزار واحد مسکن حمایتی چیست؟» بخوانید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید