رصد «اقتصادنیوز» از بازار خودروهای داخلی

چرخش قیمت خودرو در بازار؛ قیمت‌ها صعودی شدند/ این خودرو 10 میلیون گران شد؛ قیمت 207 چند؟+ جدول

کدخبر: ۶۷۲۶۴۲
اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز حال و هوای افزایشی داشت و داخلی‌‌ها و مونتاژی‌ها با رشد و یا ثبات قیمت‌گذاری شدند و خبری از کاهش قیمت نبود.
چرخش قیمت خودرو در بازار؛ قیمت‌ها صعودی شدند/ این خودرو 10 میلیون گران شد؛ قیمت 207 چند؟+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، خودروهای داخلی و و مونتاژی در دو هفته گذشته با نوسان بسیاری روبرو بودند و این روند امروز کنترل شد و با این شرایط برخی از داخلی‌ها با رشد و برخی دیگر با افت قیمت در بازار قیمت‌‌گذاری شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو تعطیلات پی‌درپی هفته‌های گذشته دلیل نوسانی شدن قیمت خودرو بود و افزایش قیمت پس از این مدت و با پایان تعطیلات دور از ذهن نبود.

از سوی دیگر برگشت آرامش در بازار در حالی رقم خورد که امروز دلار شکل ثابت داشت، اما دلار و طلا روند افزایشی قابل توجهی داشتند که این امر بر بازار خودرو اثرگذار بوده است.

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز «هایما S7پلاس» در بازار بیشترین رشد قیمت را داشت و «پژو207i اتوماتیک TU5P» هم رشدی 6 میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژو207i اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار امروز 888 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما بررسی بازار از رشد 6 میلیونی «پژو 207 اتوماتیک TU5P» در بازار حکایت دارد این خودرو امروز 860 میلیون تومانی شد. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و 595 میلیون تومانی شد و رشدی 10 میلیون تومانی داشت. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 885 میلیون تومان قیمت خورد و بدون تغییر ماند. «رانا پلاس» هم در بازار 626 میلیون تومانی ماند و  «پژو پارسLX» مدل 1402 هم در بازار 850 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

اقتصاااد 24

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 715 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی 3 میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز شاهد نوسان قیمت بودیم، بطوریکه «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 در بازار 415 میلیون تومانی شد و افزایشی 5 میلیونی را تجربه کرد، «کوییک‌R اتومات» هم با افزایش 3 میلیونی 531 میلیون تومانی شد، از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 410 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 410 میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و تغییر قیمت نداشت و «اطلس» هم در بازار بدون تغییر 515 میلیون تومان قیمت خورد. 

اقتصاد 24

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید