دختر بچه الیگودرزی طعمه عقاب شد؟/ سناریوهای جدید از گم‌ شدن آی نور+ عکس

کدخبر: ۶۶۶۰۸۷
اقتصادنیوز: گم شدن آی‌نور دختربچه 2 ساله الیگودرزی وارد ششمین روز خود شد و با وجود جستجوهای همه تیم‌های امدادی، هنوز خبری از دختر کوچولو نیست.
دختر بچه الیگودرزی طعمه عقاب شد؟/ سناریوهای جدید از گم‌ شدن آی نور+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز، این روزها بخشی از شهرستان الیگودرز در استان لرستان، در ناراحتی و نگرانی به سر می برد چرا که آی‌نور، دختر بچه 2 ساله این شهرستان از چند روز گذشته تاکنون گم شده و از سرنوشت او اطلاعی در دست نیست. ماجرا از آنجا شروع شد که اواخر هفته گذشته مادر، آی‌نور را حمام و روانه حیاط خانه کرد. ساعتی بعد فارغ از کار مستمر، پی دخترک را گرفت اما متوجه غیبتش شد. اوایل گمان کرد در همین اطراف است اما با گذر ساعت ها، باور کرد نور چشمش گم شده است.

در چهارمین روز عملیات جستجو، مهدی اداوی سرپرست فرمانداری الیگودرز با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای یافتن دختر گم‌شده الیگودرزی به رسانه ها گفت: «گروه‌های آفرودسوار و موتوسوران از الیگودرز و ازنا به روستای ده‌سفید اعزام شدند. همچنین سه قلاده سگ زنده‌یاب از خرم‌آباد به روستای ده‌سفید رفته اند. بیش از ۹۰ درصد روستای ده‌سفید توسط سگ‌های زنده‌یاب جست‌وجو شد امّا هیچ‌گونه اثری از کودک گم‌شده الیگودرزی پیدا نشد.»

آی‌نور طعمه عقاب‌ شد؟

به گزارش اقتصادنیوز و بر اساس مطلبی که تسنیم منتشر کرده است، برخی فرضیه‌های مطرح احتمال ربودن این دختر توسط عقاب را می‌داد که به‌همین منظور در عملیاتی که انجام شد سه قله از کوه‌های مشرف به روستا به امید یافتن آثاری از این کودک کاوش شد اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد. آن‌گونه که مسئولان می‌گویند پلیس آگاهی در حال بررسی‌های دقیق‌تر و میدانی ابعاد این اتفاق است.

در عملیات‌های جست‌وجو نیز طبق گفته مسئولان یک جفت دمپایی دخترانه در یک باغ واقع در 300 متری اطراف منزلشان پیدا شد که مادر کودک اظهار کرد متعلق به دخترش است، اما آثاری دیگر از وی یافت نشد. به گزارش اقتصادنیوز، فرضیه افتادن دختر 2 ساله در رودخانه هم پذیرفته نیست زیرا روستای ده‌سفید فقط دارای یک رودخانه فصلی است که در این فصل از سال خشک است.

1402032213133519327756874

اینطور به نظر می رسد همه مناطق نزدیک به این روستا بررسی شده‌ و همچنان تحت‌نظر است، اما تاکنون نتایج امیدبخشی از این جست‌وجوها حاصل نشده‌ است و گم‌شدن این کودک همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خبر مرتبط
ماجرای گم‌شدن دختر بچه الیگودرزی/ آ‌ی‌نور کجاست؟ + فیلم و عکس

اقتصادنیوز: آی‌نور دختربچه 2 ساله الیگودرزی است که از ظهر روز پنجشنبه 18 مردادماه گم شده است و تلاش‌های همگانی برای یافتن او تاکنون بی‌نتیجه بود.

در این زمینه محمد قدمی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان به تسنیم گفته بود: «جست‌وجو در هلال‌احمر 72 ساعت است، اما به‌دلیل نگرانی‌های خانواده دختر گم‌شده و اهالی محل هلال‌احمر تا اعلام نهایی پایان جست‌وجو از طریق ستاد مدیریت بحران الیگودرز در حال جست‌وجو هستند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید